تلگرام مجله کارگزینی
منوی دسته بندی

تصویب مصوبه افزایش حقوق هیات علمی و کارکنان در دانشگاه تهران

تصویب مصوبه افزایش حقوق هیات علمی و کارکنان در دانشگاه تهران

تصویب مصوبه افزایش حقوق هیات علمی و کارکنان در دانشگاه تهران

مجله کارگزینی – رئیس دانشگاه تهران از تصویب مصوبه برای افزایش حقوق اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه تهران خبر داد و گفت: بر اساس این مصوبه حدود سه میلیون تومان به حقوق کارکنان افزوده خواهد شد.

به گزارش مجله کارگزینی به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران در سومین نشست شورای دانشگاه تهران در سال جاری که با حضور روسای دانشکدگان، دانشکده‌ها، پردیس‌ها و مراکز و موسسات وابسته به دانشگاه تهران در سالن اجلاس شهید آیت‌الله رئیسی برگزار شد، در بخشی از سخنان خود به اقدامات فرهنگی و رفاهی انجام  شده در دانشگاه تهران در واحدها و پردیس‌های مختلف تهران و دیگر شهرها از جمله کیش، قشم، مشهد مقدس و مجموعه پردیس کاسپین اشاره کرد و گفت: تمام اقداماتی که در دانشگاه تهران انجام شده است حاصل همکاری و همت جهادی همه اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه تهران بوده است که به‌زودی و تا پایان شهریور ماه افتتاح می‌شوند.

رییس دانشگاه تهران همچنین از تصویب یک مصوبه برای افزایش حقوق اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه تهران خبر داد و توضیح داد: بر اساس این مصوبه حدود سه میلیون تومان به حقوق کارکنان افزوده خواهد شد. این افزایش حقوق برای کارمندان در حال اجراست که احکام آن نیز به زودی صادر می‌شود. افزایش حقوق اعضای هیات علمی نیز به موازات افزایش حقوق کارکنان در دست پیگیری است.

مطلب پیشنهادی

اینستاگرام مجله کارگزینی

https://www.instagram.com/sayah.shahdi/?hl=fa

تلگرام مجله کارگزینی

http://t.me/+eRSSofhaSpo4ZGNk

بله مجله کارگزینی

https://ble.ir/join/7Av5Cf8ewk

ایتا مجله کارگزینی

https://eitaa.com/joinchat/2472476892Cc49c00e72f

kargozin.com وب‌سایت

یک نظر

  • Sadaf گفت:

    وزارت علوم یعنی فقط دانشگاه تهران؟!!!!!!

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *