آخرین خبر از پرداخت فوق العاده خاص کارمندان دولت از زبان عضو شورای حقوق و دستمزد
- kargozin.com
- اخبار اداری و استخدامی, اخبار اداری و استخدامی
آخرین خبر از پرداخت فوق العاده خاص کارمندان دولت از زبان عضو شورای حقوق و دستمزد
آخرین خبر از پرداخت فوق العاده خاص کارمندان دولت از زبان عضو شورای حقوق و دستمزد
در تلاش برای ترمیم حقوق و دستمزد کارمندان و کارگران هستیم/فوق العاده خاص به دلیل محدودیت مالی دولت اجرا نشد
به گزارش مجله کارگزینی، کوچکینژاد عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: با فعالسازی مکانیسم ماشه و تشدید تحریمها، نگرانی از ایجاد تلاطم در بازار ارز و کالاهای اساسی و مشاهده یک تورم شدید با شیب فزاینده وجود دارد.
عضو شورای حقوق و دستمزد در ادامه گفت: بنابراین دولت در این شرایط باید دو اقدام اساسی را در دستور کار قرار دهد یکی ترمیم حقوق و دستمزد کارمندان و دوم تأمین کالاهای اساسی مردم از طریق اختصاص کالابرگ یا کارت الکترونیکی.
وی در خصوص آخرین وضعیت پرداخت فوق العاده خاص کارمندان دولت گفت: فوق العاده خاص در مجلس تصویب و به قانون تبدیل شده و در شورای حقوق و دستمزد نیز مورد تأیید قرار گرفته است، اما دولت به دلیل محدودیت منابع مالی، فعلاً آن را اجرا نکرده است.
ایشان در مورد ترمیم حقوق و دستمزد کارمندان و کارگران اضاافه کرد: تاکنون جلسه رسمی برای ترمیم حقوق مطرح نشده است، اما نمایندگان در جلساتی مستمر با وزرا در تلاش هستند تا بخشی از دستگاههای اجرایی را وادار به افزایش و ترمیم حقوق کارمندان و کارگران کنند و این موضوع را به سرانجام برسانند.
مطالب مرتبط:
فوق العاده خاص؛ گام های سنگین فوق العاده خاص بر جاده ناهموار اجرایی شدن
فوق العاده خاص؛ روش محاسبه، جدول ریالی، تاثیر ارقام و نحوه درج آن در احکام کارگزینی کارمندان
فوق العاده خاص؛ تکلیف دستگاه اصلی مبنی بر احراز امور حاکمیتی و نظارتی (معرفی امور حاکمیتی و نظارتی)
فوق العاده خاص؛ شرایط تمدید مجوزهای دوساله برخورداری از فوق العاده خاص
فوق العاده خاص؛ روند پیگیری دستگاهها و الزامات مورد نیاز برای برقراری آن
دستورالعمل نحوه برقراری فوق العاده خاص قانون برنامه هفتم ۱۴۰۴
پرداخت فوق العاده خاص کارمندان دولت 1404 پرداخت فوق العاده خاص کارمندان دولت 1404 پرداخت فوق العاده خاص کارمندان دولت 1404 پرداخت فوق العاده خاص کارمندان دولت 1404 پرداخت فوق العاده خاص کارمندان دولت 1404 پرداخت فوق العاده خاص کارمندان دولت 1404

اینستاگرام مجله کارگزینی
https://www.instagram.com/sayah.shahdi/?hl=fa
تلگرام مجله کارگزینی
بله مجله کارگزینی
https://ble.ir/join/7Av5Cf8ewk

25 نظر
سلام. در تبصرهی ۲ مادهی ۳ درمورد ۶۰۰۰ امتیاز، گفته شده پرداختی ترمیم حقوق قانون ۱۴۰۱ که به معلمان هم تعلق گرفت، مانع تعلق این ۶۰۰۰ امتیاز میشه. ترمیم حقوق ۳۰۰۰ امتیاز بود و اختلاف ۳۰۰۰ امیتازی با بند دوم جدول داره. اطلاعی از این دارید که تصمیم چیه؟
درود، در تبصره ای که می فرمایید اشاره شده که ترمیم حقوق جزء اقلامی نیست که باعث حذف شش هزار امتیاز بشه
سلام،
فوق العاده خاص جانبازان حالت اشتغال دستگاه اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری چگونه امتیازگذاری می شود؟
سلام به ایثارگران هم تعلق میگیرد
معلمان و فرهنگیان بازم حقشون خورده میشه. بدبخت ترین قشر کارمندی فرهنگیان هستن.
این قانون رو آوردن تا عدالت پرداخت صورت بگیره ، اما بازم به شکاف ها بیشتر افزوده میشه.
باید برای فرهنگیان حداکثر امتیاز لحاظ بشه نه اینکه کلا کنار گذاشته بشن.
شما ساعت کاری رو در نظر بگیرید دریافتی شون خوبه، با 5 ماه تعطیلی در سال ماهی 30 بگیری خوبه
بله
سلام به جانبازان هم تعلق میگیرد
سلام
جانبازان حالت اشتغال که بنیاد حقوقشان را پرداخت میکند جزو کدام سطح محاسبه میشوند ؟
آیا فوق العاده خاص فقط به دستگاههای اجرايي مشمول خدمات کشوری تعلق میگیرد یا خیر به همه دستگاههای اجرایی تعلق میگیرد؟
سلام برای یک پرستار چقدر میشه؟
سلام در شهرداری کرمان تمام پستهای سازمانی بر خلاف قانون به استخدامی های کارگری داده شده و همه آنها در پشت میز مدیریتی مشغول کار هستند واین در حالی است قراردادهای کارگری باید طبق قانون خارج از محیط اداری مشغول کار باشند و نیروهای کارمندی رسمی دارند زیر دست آنها کار می کنند و آنها با پست مدیریتی و قرار داد کارگری دارند بالای ۶۰ میلیون حقوق می گیرند و کارمندی ها بامدرک فوق لیسانس و حقوق ۱۷ میلیون دارند گذران زندگی می کنند و در خصوص اجرای قانون فوق العاده خاص به کارمندان می گویند بودجه نداریم و خودشان با قراردادهای کارگری تا خرخر دارند می خورند و به قانون و همه چیز می خندند و نارضایتی ایجاد می کنند و کسی جلودار اینها نیست و شهردار و سایرین هم به دنبال سفر روسیه و خوشگزرانی هستند بابا به داد کارمندان شهرداری کرمان برسید.
سلام مدیریت گروه. در بخش اول(امور حاکمیتی) معلمان شامل کدوم مورد میشن .۷۰۰۰یا۵۰۰۰یا۳۰۰۰یاصفر؟؟ ممنون میشم پاسخ بدین
اصلا عادلانه نیست فوق العاده خاص در ابتدا بیشترین امتیاز برای ارائه دهندگان خدمت که در خط اول هستند بود ولی الان دقیقا برای اون رده ای که در راس هستند و اصلا ارباب رجوع نمی بینند بیشترین و بالاترین مبلغ را قرار داده اصلا عادلانه نیست اصلا عادلانا نیست
خون کارشناسان ستادی و استانی رنگی تر از کارشناسان شهرستانی هستندیا کارشناسان ستادی و استانی فعالیت شان بیشتر از کارشناسان شهرستانی هست؟ این یعنی عدالت و نگه داشت نیروی انسانی؟
ما آخر نفهمیدیم به کی کارمند میگن من۲۸سال سابقه دارم نیروی خدماتی آموزش…هستم تا حالا یک ریال بابت فوق العاده چه ویژه چه خاض در حکم که کارمند هستیم چه را نمیدن ؟؟؟؟؟هر وزارتی برای خودش قانون در میاره اینم توی کشور ما عجیب نیست هیچ کس جوابگو نیست
درود بر شما ممنون از اطلاع رسانی میخواستم ببینم شهرداری ها چجور محاسبه میشن جز نهاد حاکمیتی نظارتی هستن ممنون
ساعت مفت اضافه کاری که کار نکردن برای رئیس ها و ستادی ها خاص هم برای اونها پاداش برای اونها تعطیلات هم بر اونها همه چی برای اونها ماهم کارمند
… باقر
ما داخل بیمارستان بیمار می بینیم اونها هم پول می بینند
سلام
آیا نظامی ها مشمول این قانون میشن؟
نحوه محاسبه امتیاز و محاسبه افزایش حقوق چگونه هست؟
از کی و چه میزانی از این قانون قراره اجرا بشه؟
ممنون میشم توضیح بدید
باسلام و احترام
خواهشمندم به فکر پرسنل رسمی شهرداری تهران هم با این حقوق ناچیز که از پرسنل قراردادی هم کمتر است باشید.به خدا با ۲۲ سال سابقه حقوق پرسنل رسمی شهرداری تهران زیر چهل میلیون است .باتشکر و ساس فراوان و عرض خدا قوت به مسئولین ولایت مدار و محترم
فوق العاده خاص کلا منتفی است اینهمه با روان کارمند بازی نکنید.
فعلن ک شش ماهه فیلم بازی میکنین برا چند غاز ک میخاین اضافه کنین ولی برا گرون کردن اجناس هفته هر روز مشکلی ندارین هیچکی جوابگو نیست کارشناس رسمی جهاد کشاورزی آخه کجا دیدی ۱۵ میلیون تومن حقوق بعد نیرو داریم قرار داد موقت کارگری ۲۵ میلیون میگیره اصلا خودتونم نمیدونین داریم چیکار میکنین وزارت جهاد کشاورزی نابوده حقوقش میفهمین ۱۳ میلیون حقوق دیگه هیچ جای دنیا وجود نداره آقایان مثلاً خدمتگزار وقتی میگین نظام هماهنگ پرداخت یعنی یه کارشناس تو تمام وزارت خانه ها باید یه جور باشه حقوقش نه ک پنجاه مدل حقوق میدین همشونم یه کار انجام میدن
این خط _____ اینم نشون ♾️
تمام و کمال کادمندان رو گذاشتن سرکار و مسخره کردن، الان بالای ۶ ماه هست یه خبر رو هر روز دارن کار میکنند، و هربار تیتر میزنند که پایان رسید/ تموم شد/ اینجا تصویب شد / اونجا تصویب شد/ شورای نگهبان/ حیوق دستمزد/ هزاران عناوین مختلف و چرت و پرت آوردن، ولی هیچی به هیچی
کارمند جهاد کشاورزی، با مدرک فوق لیسانس حقوقش بین ۱۲ تا ۱۸ هست، یعنی خاک عالم تو یر این وزارت خونه که همیشه تو سری خور بوده، و بر مرده و زنده این مسئولین لعنت که وضع معیشت و زندگی مردم رو به اینجا کشوندن و به هیچ کجاشون نیست ! تاسف واسه جامعه کارمندان که فقط سکوت کردن و دلخوش هستند که خبری بشه، اونم شاید !!!
برای درک بهتر عموم مردم و کارمندان، بهتر بود مشاغل حاکمیتی و سطوح آن را نیر تعریف میکردید. همچنین برای سایز بخشها هم یک تعریف (راهنمایی) قرار میدادید
میگن نفت ملی شده …کی…؟
پس چرا به بعضیها خیلی زیاد میرسه و به یعضیها کم و کمتر و…