کانال «بله» مجله کارگزینی
منوی دسته بندی

آخرین خبر از پرداخت فوق العاده خاص کارمندان دولت از زبان عضو شورای حقوق و دستمزد

آخرین خبر از پرداخت فوق العاده خاص کارمندان دولت از زبان عضو شورای حقوق و دستمزد

آخرین خبر از پرداخت فوق العاده خاص کارمندان دولت از زبان عضو شورای حقوق و دستمزد

در تلاش برای ترمیم حقوق و دستمزد کارمندان و کارگران هستیم/فوق العاده خاص به دلیل محدودیت مالی دولت اجرا نشد

به گزارش مجله کارگزینی، کوچکی‌نژاد عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: با فعال‌سازی مکانیسم ماشه و تشدید تحریم‌ها، نگرانی از ایجاد تلاطم در بازار ارز و کالاهای اساسی و مشاهده یک تورم شدید با شیب فزاینده وجود دارد.
عضو شورای حقوق و دستمزد در ادامه گفت: بنابراین دولت در این شرایط باید دو اقدام اساسی را در دستور کار قرار دهد یکی ترمیم حقوق و دستمزد کارمندان و دوم تأمین کالاهای اساسی مردم از طریق اختصاص کالابرگ یا کارت الکترونیکی.

وی در خصوص آخرین وضعیت پرداخت فوق العاده خاص کارمندان دولت گفت: فوق العاده خاص در مجلس تصویب و به قانون تبدیل شده و در شورای حقوق و دستمزد نیز مورد تأیید قرار گرفته است، اما دولت به دلیل محدودیت منابع مالی، فعلاً آن را اجرا نکرده است.

ایشان در مورد ترمیم حقوق و دستمزد کارمندان و کارگران اضاافه کرد: تاکنون جلسه رسمی برای ترمیم حقوق مطرح نشده است، اما نمایندگان در جلساتی مستمر با وزرا در تلاش هستند تا بخشی از دستگاه‌های اجرایی را وادار به افزایش و ترمیم حقوق کارمندان و کارگران کنند و این موضوع را به سرانجام برسانند.

پرداخت فوق العاده خاص کارمندان دولت 1404 پرداخت فوق العاده خاص کارمندان دولت 1404 پرداخت فوق العاده خاص کارمندان دولت 1404 پرداخت فوق العاده خاص کارمندان دولت 1404 پرداخت فوق العاده خاص کارمندان دولت 1404 پرداخت فوق العاده خاص کارمندان دولت 1404

پرداخت فوق العاده خاص کارمندان دولت 1404

اینستاگرام مجله کارگزینی

https://www.instagram.com/sayah.shahdi/?hl=fa

تلگرام مجله کارگزینی

http://t.me/+eRSSofhaSpo4ZGNk

بله مجله کارگزینی

https://ble.ir/join/7Av5Cf8ewk

ایتا مجله کارگزینی

https://eitaa.com/joinchat/2472476892Cc49c00e72f

مطالب مرتبط:

فوق العاده خاص، تبعیض احتمالی و نگاهی به شکاف مزدی مشمولین قانون کار

آیا فوق العاده خاص شامل نیروهای قرارداد کارگری در دستگاه‌های اجرایی می‌شود؟

افزایش حقوق کارگران

فوق العاده خاص و شمول آن بر کارمندان و کارگران

مبلغ فوق العاده خاص 1405 اعلام شد/دادرسی یا پوششی برای فرار

فوق‌العاده خاص؛ پوششی برای فرار از افزایش واقعی حقوق کارمندان

پرداخت فوق العاده خاص در افزایش حقوق 1405

پرداخت فوق العاده خاص در افزایش حقوق 1405

برقراری فوق العاده خاص و افزایش

برقراری فوق العاده خاص و افزایش 20 درصدی حقوق ها

فوق العاده خاص

چراغ جادو پیدا شد! تأمین مالی «فوق العاده خاص» با «سه‌نرخی سازی بنزین»

افزایش ضریب حقوق سال 1405

افزایش ضریب حقوق سال 1405 و فوق العاده خاص

فوق العاده خاص

علاءالدین سازمان اداری و استخدامی برای تامین مالی «فوق العاده خاص» به چراغ جادوی مجلس نیاز دارد!

درباره طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی

بار مالی برقراری فوق العاده خاص کارکنان دولت اعلام شد

پرداخت فوق العاده خاص کارمندان دولت 1404

آخرین خبر از پرداخت فوق العاده خاص کارمندان دولت از زبان عضو شورای حقوق و دستمزد

ارتقای جایگاه سازمان امور مالیاتی

درخواست ارتقای جایگاه سازمان امور مالیاتی و بهبود وضعیت شغلی و معیشتی کارکنان آن

فوق العاده‌ خاص با ضریب 3

خبر خوش برای پرستاران/ فوق‌العاده‌ خاص با ضریب ۳ برای پرستاران در راه است؟

درباره طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی

گمانه زنی در خصوص پرداخت فوق العاده خاص در سال جاری از محل منابع و درآمدهای اختصاصی

پیشنهاد اختصاص فوق العاده خاص به کارمندانی که در دوران جنگ پای کار بودند / لزوم ترمیم نابرابری در پرداخت حقوق کارکنان و مدیران

درباره طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی

حداقل و حداکثر امتیازات فوق العاده خاص مشخص شد

فوق العاده خاص به کارمندان کدام دستگاه‌های اجرایی تعلق خواهد گرفت؟

درباره طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی

نقدی بر پیش‌نویس دستور العمل اجرایی فوق‌ العاده خاص / بخش دوم

درباره طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی

اجرای فوق‌العاده خاص پرستاران منوط به تصویب دولت و تخصیص بودجه

محاسبه آنلاین امتیاز فوق العاده خاص کارمندان در سال 1404

kargozin.com وب‌سایت

‫25 نظر

  • حمید مومنی گفت:

    سلام. در تبصره‌ی ۲ ماده‌ی ۳ درمورد ۶۰۰۰ امتیاز، گفته شده پرداختی ترمیم حقوق قانون ۱۴۰۱ که به معلمان هم تعلق گرفت، مانع تعلق این ۶۰۰۰ امتیاز می‌شه. ترمیم حقوق ۳۰۰۰ امتیاز بود و اختلاف ۳۰۰۰ امیتازی با بند دوم جدول داره. اطلاعی از این دارید که تصمیم چیه؟

    • kargozin.com گفت:

      درود، در تبصره ای که می فرمایید اشاره شده که ترمیم حقوق جزء اقلامی نیست که باعث حذف شش هزار امتیاز بشه

      • محمدی (جانباز) گفت:

        سلام،
        فوق العاده خاص جانبازان حالت اشتغال دستگاه اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری چگونه امتیازگذاری می شود؟

      • محمد گفت:

        سلام به ایثارگران هم تعلق میگیرد

        • طاها گفت:

          معلمان و فرهنگیان بازم حقشون خورده میشه. بدبخت ترین قشر کارمندی فرهنگیان هستن.
          این قانون رو آوردن تا عدالت پرداخت صورت بگیره ، اما بازم به شکاف ها بیشتر افزوده میشه.

          باید برای فرهنگیان حداکثر امتیاز لحاظ بشه نه اینکه کلا کنار گذاشته بشن.

          • عاشوری گفت:

            شما ساعت کاری رو در نظر بگیرید دریافتی شون خوبه، با 5 ماه تعطیلی در سال ماهی 30 بگیری خوبه

      • محمد گفت:

        سلام به جانبازان هم تعلق میگیرد

    • سیدخلیل ابراهیمی گفت:

      سلام
      جانبازان حالت اشتغال که بنیاد حقوقشان را پرداخت می‌کند جزو کدام سطح محاسبه میشوند ؟

      • رسول گفت:

        آیا فوق العاده خاص فقط به دستگاههای اجرايي مشمول خدمات کشوری تعلق می‌گیرد یا خیر به همه دستگاههای اجرایی تعلق میگیرد؟

  • علی گفت:

    سلام برای یک پرستار چقدر میشه؟

  • محمد رضا گفت:

    سلام در شهرداری کرمان تمام پستهای سازمانی بر خلاف قانون به استخدامی های کارگری داده شده و همه آنها در پشت میز مدیریتی مشغول کار هستند واین در حالی است قراردادهای کارگری باید طبق قانون خارج از محیط اداری مشغول کار باشند و نیروهای کارمندی رسمی دارند زیر دست آنها کار می کنند و آنها با پست مدیریتی و قرار داد کارگری دارند بالای ۶۰ میلیون حقوق می گیرند و کارمندی ها بامدرک فوق لیسانس و حقوق ۱۷ میلیون دارند گذران زندگی می کنند و در خصوص اجرای قانون فوق العاده خاص به کارمندان می گویند بودجه نداریم و خودشان با قراردادهای کارگری تا خرخر دارند می خورند و به قانون و همه چیز می خندند و نارضایتی ایجاد می کنند و کسی جلودار اینها نیست و شهردار و سایرین هم به دنبال سفر روسیه و خوشگزرانی هستند بابا به داد کارمندان شهرداری کرمان برسید.

    • ۰۹۱۵۸۷۵۶۱۰۹ گفت:

      سلام مدیریت گروه. در بخش اول(امور حاکمیتی) معلمان شامل کدوم مورد میشن‌‌ .۷۰۰۰یا۵۰۰۰یا۳۰۰۰یاصفر؟؟ ممنون میشم پاسخ بدین

  • ف سحری گفت:

    اصلا عادلانه نیست فوق العاده خاص در ابتدا بیشترین امتیاز برای ارائه دهندگان خدمت که در خط اول هستند بود ولی الان دقیقا برای اون رده ای که در راس هستند و اصلا ارباب رجوع نمی بینند بیشترین و بالاترین مبلغ را قرار داده اصلا عادلانه نیست اصلا عادلانا نیست

    • هادوی گفت:

      خون کارشناسان ستادی و استانی رنگی تر از کارشناسان شهرستانی هستندیا کارشناسان ستادی و استانی فعالیت شان بیشتر از کارشناسان شهرستانی هست؟ این یعنی عدالت و نگه داشت نیروی انسانی؟

  • داد یار گفت:

    ما آخر نفهمیدیم به کی کارمند میگن من۲۸سال سابقه دارم نیروی خدماتی آموزش…هستم تا حالا یک ریال بابت فوق العاده چه ویژه چه خاض در حکم که کارمند هستیم چه را نمیدن ؟؟؟؟؟هر وزارتی برای خودش قانون در میاره اینم توی کشور ما عجیب نیست هیچ کس جوابگو نیست

  • امین گفت:

    درود بر شما ممنون از اطلاع رسانی میخواستم ببینم شهرداری ها چجور محاسبه میشن جز نهاد حاکمیتی نظارتی هستن ممنون

  • ابراهیم نقی پور گنبد کاووس گفت:

    ساعت مفت اضافه کاری که کار نکردن برای رئیس ها و ستادی ها خاص هم برای اونها پاداش برای اونها تعطیلات هم بر اونها همه چی برای اونها ماهم کارمند
    … باقر
    ما داخل بیمارستان بیمار می بینیم اونها هم پول می بینند

  • منصور گفت:

    سلام
    آیا نظامی ها مشمول این قانون میشن؟
    نحوه محاسبه امتیاز و محاسبه افزایش حقوق چگونه هست؟
    از کی و چه میزانی از این قانون قراره اجرا بشه؟

    ممنون میشم توضیح بدید

  • م.منصوری گفت:

    باسلام و احترام
    خواهشمندم به فکر پرسنل رسمی شهرداری تهران هم با این حقوق ناچیز که از پرسنل قراردادی هم کمتر است باشید.به خدا با ۲۲ سال سابقه حقوق پرسنل رسمی شهرداری تهران زیر چهل میلیون است .باتشکر و ساس فراوان و عرض خدا قوت به مسئولین ولایت مدار و محترم

  • ایرانی گفت:

    فوق العاده خاص کلا منتفی است اینهمه با روان کارمند بازی نکنید.

  • حامد گفت:

    فعلن ک شش ماهه فیلم بازی میکنین برا چند غاز ک میخاین اضافه کنین ولی برا گرون کردن اجناس هفته هر روز مشکلی ندارین هیچکی جوابگو نیست کارشناس رسمی جهاد کشاورزی آخه کجا دیدی ۱۵ میلیون تومن حقوق بعد نیرو داریم قرار داد موقت کارگری ۲۵ میلیون میگیره اصلا خودتونم نمیدونین داریم چیکار میکنین وزارت جهاد کشاورزی نابوده حقوقش میفهمین ۱۳ میلیون حقوق دیگه هیچ جای دنیا وجود نداره آقایان مثلاً خدمتگزار وقتی میگین نظام هماهنگ پرداخت یعنی یه کارشناس تو تمام وزارت خانه ها باید یه جور باشه حقوقش نه ک پنجاه مدل حقوق میدین همشونم یه کار انجام میدن

  • کارمند گفت:

    این خط _____ اینم نشون ♾️
    تمام و کمال کادمندان رو گذاشتن سرکار و مسخره کردن، الان بالای ۶ ماه هست یه خبر رو هر روز دارن کار می‌کنند، و هربار تیتر می‌زنند که پایان رسید/ تموم شد/ اینجا تصویب شد / اونجا تصویب شد/ شورای نگهبان/ حیوق دستمزد/ هزاران عناوین مختلف و چرت و پرت آوردن، ولی هیچی به هیچی
    کارمند جهاد کشاورزی، با مدرک فوق لیسانس حقوقش بین ۱۲ تا ۱۸ هست، یعنی خاک عالم تو یر این وزارت خونه که همیشه تو سری خور بوده، و بر مرده و زنده این مسئولین لعنت که وضع معیشت و زندگی مردم رو به اینجا کشوندن و به هیچ کجاشون نیست ! تاسف واسه جامعه کارمندان که فقط سکوت کردن و دلخوش هستند که خبری بشه، اونم شاید !!!

  • علیرضا گفت:

    برای درک بهتر عموم مردم و کارمندان، بهتر بود مشاغل حاکمیتی و سطوح آن را نیر تعریف می‌کردید. همچنین برای سایز بخش‌ها هم یک تعریف (راهنمایی) قرار می‌دادید

  • بی نام گفت:

    میگن نفت ملی شده …کی…؟
    پس چرا به بعضیها خیلی زیاد میرسه و به یعضیها کم و کمتر و…

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *