بررسی خروج کارکنان سازمان امور مالیاتی از شمول قانون مدیریت خدمات کشوری در سازمان اداری و استخدامی
- kargozin.com
- اخبار اداری و استخدامی, اخبار اداری و استخدامی
بررسی خروج کارکنان سازمان امور مالیاتی از شمول قانون مدیریت خدمات کشوری در سازمان اداری و استخدامی
بررسی خروج کارکنان سازمان امور مالیاتی از شمول قانون مدیریت خدمات کشوری در سازمان اداری و استخدامی (نامه رئیس دفتر معاون اول رئیس جمهور به رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور)
جناب آقای دکتر رفیع زاده
معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور
با سلام و احترام
به پیوست تصویر نامه های شماره ۴۱۹۹۷۷۰ مورخ ۱۴۰۴۸۴، شماره ۴۲۰۵۵۷۶ ۴۲۰۳۸۹۲ مورخ ۱۴۰۴۸۷ و شماره ۴۲۰۷۶۲۶ مورخ ۱۴۰۴/۸/۱۱ نمایندگان محترم مردم شهرستان های مریوان و سروآباد یزد اشکذر و بخش ندوشن” ، “خرم آباد، “چکنی” و “قروه و دهگلان” در مجلس شورای اسلامی در خصوص درخواست کارکنان سازمان امور مالیاتی کشور مبنی بر خروج از شمول قانون مدیریت خدمات کشوری، حسب نظر جناب آقای دکتر عارف معاون اول محترم رئیس جمهور جهت استحضار و دستور بررسی و اقدام لازم ایفاد می گردد.
ابوالفضل کیانی بختیاری – رئیس دفتر معاون اول رئیس جمهور

اینستاگرام مجله کارگزینی
https://www.instagram.com/sayah.shahdi/?hl=fa
تلگرام مجله کارگزینی
بله مجله کارگزینی
https://ble.ir/join/7Av5Cf8ewk
ایتا مجله کارگزینی
خروج کارکنان سازمان امور مالیاتی خروج کارکنان سازمان امور مالیاتی خروج کارکنان سازمان امور مالیاتی خروج کارکنان سازمان امور مالیاتی خروج کارکنان سازمان امور مالیاتی

3 نظر
دولت با زرنگی و نامردی رقم ۵۰۰۰ امتیاز افزایش ثابت حقوق که معادل ۳۴۷۵۰۰۰ تومان بود را به ۴۵۰۰ امتیاز معادل ۳۱۲۷۰۰۰ تومان ان هم تحت عنوان فوق العاده خاص تغییر داد تا تکلیفش را در اجرای فوق العاده خاص برنامه هفتم انجام داده باشد.
قرار بود فوق العاده خاص تا سقف ۲۵۰۰۰ امتیاز باشد جهت برقراری عدالت،از بین بردن فاصله حقوق ها،اجرا شدن برای ارگان هایی که بهره مند نبودند و …. با این حرکت دولت تمام اهداف دولت توسط خودش زیر پا گذاشته شد
پس اون همه جلسه در سازمان اداری استخدامی برای نحوه اجرای فوق العاده خاص برای چه برگزار شد؟فقط بخاطر اینکه شما حق الجلسه ش رو دریافت کنید.
اینکه گفته شده ضریب حقوق یکسان در نظر گرفته شده یعنی چه ؟ اگر منظور این است که غیر از ۲۰ درصد افزایش که شامل همگی میشود مبلغ ثابتی که قرار شد به همه پرداخت شود حذف شود و بجای آن درصد افزایش بالاتر برود هدفشان افزایش حقوق نجومی خودشان است .
انشالله به زکدی مردم ر از دست این حکومت ظلم و جور خلاص میشوند و شماها نیستید که این افزتیش حقوق طالمانه را اجرا کنید