کانال «بله» مجله کارگزینی
منوی دسته بندی

فوری: تعطیلی ادارات فردا پنجشنبه ۳ مهر ۱۴۰۴

ادارات کدام استان ها پنچشنبه ها تعطیل هستند ؟

به گزارش مجله کارگزینی طرح تعطیلی روزهای پنجشنبه در دستگاههای اجرایی که از ابتدای تابستان ۱۴۰۴ با هدف مدیریت مصرف انرژی و کاهش بار شبکه برق به اجرا درآمد، قرار بود تنها تا پایان فصل تابستان ادامه یابد. بر اساس این برنامه موقت فعالیت ادارات در روز پایانی هفته متوقف شد تا امکان صرفه جویی مؤثر در مصرف برق فراهم شود. با پایان تابستان و آغاز مهرماه انتظار میرفت ساعات کاری ادارات به روال عادی بازگردد اما تجربه مثبت اجرای این طرح باعث شد چند استان کشور تصمیم بگیرند تعطیلی یا دورکاری پنج شنبه ها را تا پایان سال جاری تمدید کنند.

روزهای پنجشنبه در کدام استانها تعطیل شد؟

مطابق اطلاعیه استانداری ها روزهای پنج شنبه در برخی استان ها تا پایان سال ۱۴۰۴ تعطیل اعلام شده است و در برخی دیگر کارکنان موظف به دورکاری هستند. جزئیات این تصمیمها به تفکیک استانها به شرح زیراست:

تعطیلی پنجشنبه ها استان سمنان

استاندار سمنان با اشاره به تعطیلی پنجشنبه‌ها در ابن استان تا پایان سال ۱۴۰۴ گفت: ساعت کاری برای دستگاه‌های اجرایی از شنبه تا سه‌شنبه از ساعت 7 تا 16 و چهارشنبه‌ها از 7 تا 15 و 30 دقیقه تعیین شد و روزانه از ساعت 14 و 30 دقیقه تا پایان ساعت کاری، امکان دورکاری برای کارکنان فراهم شده است.

تعطیلی پنج شنبه ها استان گیلان

بر اساس مصوبه کارگروه مدیریت مصرف انرژی و اطلاعیه استانداری ،گیلان ادارات استان در نیمه دوم سال پنجشنبه ها تعطیل هستند. تنها دستگاههای خدمات رسان و امدادی از این قاعده مستثنی شدهاند و فعالیت آنها طبق روال عادی ادامه دارد.

تعطیلی پنجشنبه ها استان قزوین

مطابق تصمیم استانداری ،قزوین ساعت کاری ادارات این استان از شنبه تا چهارشنبه ۷ تا ۱۵ تعیین شده و روزهای پنج شنبه تعطیل است. دستگاه های درمانی، امدادی و خدمات ضروری از این تصمیم مستثنی هستند. همچنین بانکها در روزهای پنجشنبه تنها از طریق شعب کشیک بایک سوم ظرفیت خدمات بانکی ارائه میدهند.

دورکاری پنجشنبه ها استان فارس

استانداری فارس اعلام کرده است که کارکنان دستگاههای اجرایی این استان در روزهای پنجشنبه تا پایان سال ۱۴۰۴ به صورت دورکاری فعالیت خواهند کرد این تصمیم از ابتدای مهرماه اجرایی شده و شامل تمامی ادارات به جز نهادهای خدماتی و امدادی میشود.

دورکاری پنجشنبه ها استان گلستان

طبق اعلام استانداری گلستان، کارکنان دستگاههای اجرایی این استان از این پس روزهای پنجشنبه به صورت دورکاری فعالیت خواهند داشت. با این ،حال دستگاه های خدمات رسان ،امدادی، نظامی و انتظامی مشمول این تصمیم نیستند و باید طبق روال عادی به فعالیت خود ادامه دهند.

دورکاری پنجشنبه ها استان اردبیل

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل گفت با تصویب کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان و تأیید استاندار و با هدف صرفه جویی در مصرف حاملهای انرژی و نیز ارتقای بهره وری منابع تا اطلاع ثانوی فعالیت همه دستگاه های اجرایی استان به جز دستگاههای امدادی و خدمات رسان درروزهای پنجشنبه به صورت دورکاری خواهد بود.

دورکاری پنجشنبه ها استان آذربایجان شرقی

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان شرقی خبر داد: تا اطلاع ثانوی فعالیت همه دستگاه‌های اجرایی استان به جز دستگاه‌های عملیاتی، امدادی، بهداشتی، درمانی و خدمات‌رسان در روزهای پنجشنبه به‌صورت دورکاری خواهد بود.
ساعات فعالیت ادارات از ساعت 7 صبح تا 14 و 30 ظهر روزهای شنبه تا چهارشنبه تعیین می‌شود.

دورکاری پنجشنبه ها استان همدان

استانداری همدان اعلام کرد با هدف مدیریت مصرف آب، برق و گاز، از تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ تا اطلاع ثانوی، انجام وظایف کارکنان دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها و سایر ادارات استان همدان در روزهای پنجشنبه بصورت دورکاری انجام می‌شود.

دورکاری پنجشنبه ها استان قم

استانداری قم، مرتضی رحمان‌نیا با اشاره به تغییر ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: از اول مهر، ساعت آغاز به کار ادارات قم ساعت ۷:۰۰ است و تمام دستگاه‌های اجرایی، در پنجشنبه‌ها نیز تا اطلاع ثانوی به صورت دورکاری فعال هستند.

دورکاری پنجشنبه ها استان کرمانشاه

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: ادارات استان تا پایان سال روزهای پنجشنبه دورکار خواهند بود.دستگاه‌های خدمات‌رسان که وظایف آنها ماهیت تعطیل ناپذیری دارد، مشمول این دورکاری نخواهند شد. از اول مهر ساعت کاری ادارات استان طی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ۶:۴۵ تا ۱۴:۴۵ خواهد بود و روزهای پنجشنبه نیز دورکار هستند.

دورکاری پنجشنبه ها استان سیستان و بلوچستان

بر اساس بخشنامهٔ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان و بلوچستان ساعات کاری کلیهٔ دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، بیمه‌ها، شهرداری‌ها و مؤسسات عمومی دولتی و غیر دولتی استان از ۱ تا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۴ به صورت ۷ تا ۱۵ تعیین شد و کارکنان روزهای پنجشنبه دورکار خواهند بود و فعالیت بیمارستانها و مراکز درمانی، امدادرسانی و شرکتهای خدمات رسان شامل آتش‌نشانی، آب، برق و گاز طبق روال قبلی ادامه می‌یابد.

دورکاری پنجشنبه‌ها در یزد تا پایان سال

تا پایان سال جاری، پنجشنبه‌ها ادارات دستگاه‌های اجرایی، نهادهای دولتی، شهرداری‌ها و بانک‌ها به صورت دورکار فعالیت می‌کنند.

پنج‌شنبه‌ها ادارات مازندران تعطیل است

استاندار مازندران:

روزهای پنج‌شنبه در مازندران برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی دولتی و ادارات از هفته جاری تعطیل است.

با تعطیلی پنجشنبه‌ها، ساعت کار ادارات و دستگاه‌های دولتی در مازندران در روزهای شنبه تا چهارشنبه نیز افزایش می‌یابد و تا ساعت ۱۶ ادامه دارد.

کارکنان در زنجان نیز پنجشنبه‌ها تا پایان سال دورکاری شدند

معاون توسعه مدیریت استاندار زنجان: ادارات دولتی در استان زنجان روزهای پنجشنبه دورکار شدند

ادارات و بانک‌های خراسان رضوی پنجشنبه‌ها باز است

با توجه به اعلام روابط عمومی استانداری خراسان رضوی مبنی بر اینکه ساعات کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان از روز سه‌شنبه اول مهرماه ۱۴۰۴ به روال عادی گذشته (قبل از ۱۴۰۴/۰۲/۱۵) با رعایت ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری بازمی‌گردد، تعطیلی روز پنجشنبه نیز لغو شده و فعالیت مانند گذشته خواهد بود.همچنین در روز‌های پنجشنبه، زمان خدمت‎رسانی به مشتریان در شعب بانک‌ها از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ و ساعات حضور کارکنان در شعب از ساعت ۷:۰۰ تا ۱۳:۰۰ خواهد بود.

ادارات و بانک‌های آذربایجان غربی پنجشنبه‌ها باز است

پیرو نامه شماره ۱۰۸۷۹ مورخه ۱۴۰۴/۲/۱۸ مبنی بر اعلام تغییر ساعات کاری ادارات بر اساس مصوبه کارگروه مدیریت بهینه مصرف انرژی مورخه ۱۴۰۴/۲/۱۶ ، بدینوسیله ساعات کار اداری کلیه دستگاه های اجرایی سازمانها نهادهای عمومی دولتی و غیر دولتی شهرداری ها و بانکهای استان از تاریخ ۱۴۰۴/۰۷/۰۱ به روال سابق اعلام میگردد مقتضی است دستور فرمائید به کلیه واحدهای تحت مدیریت آن مجموعه ابلاغ نمایند. ضمنا رعایت ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری چهل و چهار ساعت در هفته برای کلیه دستگاه هاالزامی می باشد.روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷/۳۰ صبح الی ۱۵ ظهر روزهای پنج شنبه از ساعت ۷/۳۰ صبح الی ١٤ ظهر

آخرین اخبار تعطیلی پنجشنبه ها در سایراستانها

در صورت اعلام خبر تعطیلی پنجشنبه ها در سایر استانها این گزارش به روزخواهد شد.

اینستاگرام مجله کارگزینی

https://www.instagram.com/sayah.shahdi/?hl=fa

تلگرام مجله کارگزینی

http://t.me/+eRSSofhaSpo4ZGNk

بله مجله کارگزینی

https://ble.ir/join/7Av5Cf8ewk

ایتا مجله کارگزینی

https://eitaa.com/joinchat/2472476892Cc49c00e72f

وضعیت فعالیت ادارات مدارس و دانشگاه ها در روزهای یکشنبه 9 و دوشنبه 10 آذر 1404

ادارات کدام استان ها پنچشنبه ها تعطیل ادارات کدام استان ها پنچشنبه ها تعطیل ادارات کدام استان ها پنچشنبه ها تعطیل ادارات کدام استان ها پنچشنبه ها تعطیل ادارات کدام استان ها پنچشنبه ها تعطیل ادارات کدام استان ها پنچشنبه ها تعطیل ادارات کدام استان ها پنچشنبه ها تعطیل ادارات کدام استان ها پنچشنبه ها تعطیل ادارات کدام استان ها پنچشنبه ها تعطیل ادارات کدام استان ها پنچشنبه ها تعطیل

kargozin.com وب‌سایت

‫10 نظر

  • ایراندوست گفت:

    باسلام در زنجان نیز پنجشنبه ها در دانشگاه علوم‌ پزشکی تعطیل شد ولی از ساعت 7:15تا15:30 کاملا موجب نارضایتی کارمندان بلحاظ ایجاد اختلال در برنامه خانوادگی شده است.ما خواهان بازگشت به روال قبلی هستیم.

    • جعفر زاده گفت:

      وضعیت کنترل مصرف انرژی با برنامه خانوادگی شما تنظیم نمیشه،شما باید خودتون رو با شرایط فعلی سازگار کنید.

      • ایراندوست گفت:

        اگر مساله کنترل مصرف انرژی است این تعطیلی هیچ کنترلی را اعمال نمی کمد مصرف فقط پخش می شود 5رپز اوج مصرف یک کمتر

  • محسن گفت:

    واقعا یه پنجشنبه میتونیم به کارهای بانکی و اداره ای بریم چرا باید تعطبل کنند کشور هرکی هرکی شده

    • محمد گفت:

      شما باید برا کارهاشون مرخصی بگیرید ، چطور شما پنجشنبه تعطیل هستید که میتونین دنبال کارهای اداری برید ولی کارمندان آدم نیستند که پنجشنبه ها تعطیل باشند!!!

    • ایران وطنم گفت:

      شما از اون عهده آدمها هستید که بدون زحمت جایی رسیدید و کم کم به جای مسولان و وزارا میخواهید نظر دهید .مگر کارمندان خانواده ندارن هزار تا مشکل و کار دکتر ندارن .که یک روز تعطیلی پنج شنبه شما رو آشفته کرده.
      تعطیلی پنج شنبه بهترین کار دولت بوده
      و باتوجه به تعطیلی پنج شنبه ها باعث کم شدن مصرف گاز برق در ادارات کمی مدیریت شده
      ولی دور کاری حتی با یک یک سوم کارمند یا حضور کارمندا فرقی ندارد .چون همان برق و گاز استفاده خواهد شد.پس تعطیلی بهتره

    • رررررررررررر گفت:

      به تو میگن یک آدم باشی و حرامزاده‌ که بی ناموس هم هست

    • مهدی گفت:

      فکر کردین فقط خودتون آدمید کارمندای بانک برده شما هستن ، مرخصی بگیر کاراتو انجام بده مثل ما کارمندای بانک که باید مرخصی بگیریم کارتمون رو انجام بدیم .

  • جواد گفت:

    از سایت کارگزینی متشکریم
    خدا لعت کنه استاندار خراسان رضوی الان این همه استان تعطیلن ولی خراسان رضوی اعلام نکرده تا کی تبعیض تا کی بی عدالتی بسه دیگه

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *