صرف صبحانه در ساعات اداری ممنوع است
- kargozin.com
- اخبار اداری و استخدامی, اخبار اداری و استخدامی
صرف صبحانه در ساعات اداری ممنوع است
صرف صبحانه در ساعات اداری ممنوع است
مجله کارگزینی – رئیس سازمان اداری استخدامی کشور اعلام کرد که صرف صبحانه در وقت کاری، «خلاف نظم اداری» است و تنها پیش از آغاز ساعت کاری مجاز خواهد بود.
به گزارش مجله کارگزینی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رفیعزاده، رئیس سازمان اداری استخدامی کشور، در حاشیه جلسه هیأت دولت اظهار داشت: در زمانهای اداری که زمان ارائه خدمات به مردم است، نباید صرف خوراکیهایی مانند صبحانه صورت گیرد. این امر باید در زمانهای غیراداری، یعنی پیش از شروع ساعت کاری، انجام شود.
وی ادامه داد: یکی از مشکلات اصلی ما انتظار مردم برای دریافت خدمات در حالی است که صرف صبحانه انجام میشود. ما این رفتار را خلاف اصول میدانیم.
او تأکید کرد: عدم اخذ کپی مدارک هویتی. قوانین متعددی وجود دارد که طبق آنها، بانکها، بیمهها و دستگاههای اجرایی نباید کپی مدارک هویتی را دریافت کنند؛ زیرا این نهادها به صورت آنلاین به سازمان ثبت احوال دسترسی داشته و میتوانند مشخصات و احراز هویت افراد را به سهولت تأیید نمایند.
صرف صبحانه در ساعات اداری ممنوع صرف صبحانه در ساعات اداری ممنوع صرف صبحانه در ساعات اداری ممنوع صرف صبحانه در ساعات اداری ممنوع
اینستاگرام مجله کارگزینی
https://www.instagram.com/sayah.shahdi/?hl=fa
تلگرام مجله کارگزینی
بله مجله کارگزینی
https://ble.ir/join/7Av5Cf8ewk

3 نظر
دولت با زرنگی و نامردی رقم ۵۰۰۰ امتیاز افزایش ثابت حقوق که معادل ۳۴۷۵۰۰۰ تومان بود را به ۴۵۰۰ امتیاز معادل ۳۱۲۷۰۰۰ تومان ان هم تحت عنوان فوق العاده خاص تغییر داد تا تکلیفش را در اجرای فوق العاده خاص برنامه هفتم انجام داده باشد.
قرار بود فوق العاده خاص تا سقف ۲۵۰۰۰ امتیاز باشد جهت برقراری عدالت،از بین بردن فاصله حقوق ها،اجرا شدن برای ارگان هایی که بهره مند نبودند و …. با این حرکت دولت تمام اهداف دولت توسط خودش زیر پا گذاشته شد
پس اون همه جلسه در سازمان اداری استخدامی برای نحوه اجرای فوق العاده خاص برای چه برگزار شد؟فقط بخاطر اینکه شما حق الجلسه ش رو دریافت کنید.
اینکه گفته شده ضریب حقوق یکسان در نظر گرفته شده یعنی چه ؟ اگر منظور این است که غیر از ۲۰ درصد افزایش که شامل همگی میشود مبلغ ثابتی که قرار شد به همه پرداخت شود حذف شود و بجای آن درصد افزایش بالاتر برود هدفشان افزایش حقوق نجومی خودشان است .
انشالله به زکدی مردم ر از دست این حکومت ظلم و جور خلاص میشوند و شماها نیستید که این افزتیش حقوق طالمانه را اجرا کنید