کانال «بله» مجله کارگزینی
منوی دسته بندی

صرف صبحانه در ساعات اداری ممنوع است

صرف صبحانه در ساعات اداری ممنوع است

صرف صبحانه در ساعات اداری ممنوع است

مجله کارگزینی – رئیس سازمان اداری استخدامی کشور اعلام کرد که صرف صبحانه در وقت کاری، «خلاف نظم اداری» است و تنها پیش از آغاز ساعت کاری مجاز خواهد بود.

به گزارش مجله کارگزینی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رفیع‌زاده، رئیس سازمان اداری استخدامی کشور، در حاشیه جلسه هیأت دولت اظهار داشت: در زمان‌های اداری که زمان ارائه خدمات به مردم است، نباید صرف خوراکی‌هایی مانند صبحانه صورت گیرد. این امر باید در زمان‌های غیراداری، یعنی پیش از شروع ساعت کاری، انجام شود.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات اصلی ما انتظار مردم برای دریافت خدمات در حالی است که صرف صبحانه انجام می‌شود. ما این رفتار را خلاف اصول می‌دانیم.

او تأکید کرد: عدم اخذ کپی مدارک هویتی. قوانین متعددی وجود دارد که طبق آن‌ها، بانک‌ها، بیمه‌ها و دستگاه‌های اجرایی نباید کپی مدارک هویتی را دریافت کنند؛ زیرا این نهادها به صورت آنلاین به سازمان ثبت احوال دسترسی داشته و می‌توانند مشخصات و احراز هویت افراد را به سهولت تأیید نمایند.

صرف صبحانه در ساعات اداری ممنوع صرف صبحانه در ساعات اداری ممنوع صرف صبحانه در ساعات اداری ممنوع صرف صبحانه در ساعات اداری ممنوع

همچنین ببینید:

فرمول جدید محاسبه مستمری بازنشستگان

فرمول جدید محاسبه مستمری بازنشستگان هنوز نهایی نشده است

احتمال افزایش 20 درصدی حقوق بازنشستگان

احتمال افزایش 20 درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

ابطال مقررات محدودکننده جهاد دانشگاهی

ابطال مقررات محدودکننده «جهاد دانشگاهی» در حوزه ساعات کاری بانوان دارای شرایط خاص

دعوت به همکاری سازمان صدا و سیما اسفند 1404

پرداخت حقوق ماه جاری بدون مشکل انجام می‌شود

دستورالعمل نحوه فعالیت کارکنان در دستگاه‌های اجرایی در شرایط فعلی ابلاغ شد

تعطيلی مدارس و دانشگاه‌هاى استان تهران تا اطلاع ثانوی/ فعاليت دستگاه‌های اجرایی شهر و استان تهران به صورت ۵۰ درصد

حقوق خالص سال 1405 حداقل 32 درصد افزایش پیدا می‌کند

افزایش بالای 40 درصد برای حقوق زیر 40

افزایش بالای ۴۰ درصد برای حقوق زیر ۴۰ میلیون تومان

سازوکار افزایش پلکانی حقوق 1405

سازوکار افزایش پلکانی حقوق 1405 در کمیسیون تلفیق تعیین شد

افزایش حقوق و معافیت مالیاتی پلکانی

افزایش حقوق و معافیت‌های مالیاتی به‌صورت پلکانی بازطراحی می‌شود

موافقت رییس‌جمهور با اصلاح نحوه افزایش حقوق و مزایای کارکنان دولت و بازنشستگان سال ۱۴۰۵

تعطیلی روز چهارشنبه ادارات و مدارس و دانشگاه‌های استان تهران

تعطیلی روز چهارشنبه ادارات و مدارس و دانشگاه‌های استان تهران

افزایش 50 درصد حقوق و مزایا

افزایش ۵۰ درصد حقوق و مزایا در شرایط سخت معیشتی مردم باید مورد توجه قرار گیرد

افزایش 20 درصدی حقوق

افزایش ۲۰ درصدی حقوق با توجه به تورم ۴۰ تا ۴۵ درصدی پاسخگوی هزینه زندگی کارمندان نیست

برقراری فوق العاده خاص و افزایش

برقراری فوق العاده خاص و افزایش 20 درصدی حقوق ها

اینستاگرام مجله کارگزینی

https://www.instagram.com/sayah.shahdi/?hl=fa

تلگرام مجله کارگزینی

http://t.me/+eRSSofhaSpo4ZGNk

بله مجله کارگزینی

https://ble.ir/join/7Av5Cf8ewk

ایتا مجله کارگزینی

https://eitaa.com/joinchat/2472476892Cc49c00e72f

kargozin.com وب‌سایت

‫3 نظر

  • وحید برومند گفت:

    دولت با زرنگی و نامردی رقم ۵۰۰۰ امتیاز افزایش ثابت حقوق که معادل ۳۴۷۵۰۰۰ تومان بود را به ۴۵۰۰ امتیاز معادل ۳۱۲۷۰۰۰ تومان ان هم تحت عنوان فوق العاده خاص تغییر داد تا تکلیفش را در اجرای فوق العاده خاص برنامه هفتم انجام داده باشد.
    قرار بود فوق العاده خاص تا سقف ۲۵۰۰۰ امتیاز باشد جهت برقراری عدالت،از بین بردن فاصله حقوق ها،اجرا شدن برای ارگان هایی که بهره مند نبودند و …. با این حرکت دولت تمام اهداف دولت توسط خودش زیر پا گذاشته شد
    پس اون همه جلسه در سازمان اداری استخدامی برای نحوه اجرای فوق العاده خاص برای چه برگزار شد؟فقط بخاطر اینکه شما حق الجلسه ش رو دریافت کنید.

  • نصیری گفت:

    اینکه گفته شده ضریب حقوق یکسان در نظر گرفته شده یعنی چه ؟ اگر منظور این است که غیر از ۲۰ درصد افزایش که شامل همگی می‌شود مبلغ ثابتی که قرار شد به همه پرداخت شود حذف شود و بجای آن درصد افزایش بالاتر برود هدفشان افزایش حقوق نجومی خودشان است .

  • ممد گفت:

    انشالله به زکدی مردم ر از دست این حکومت ظلم و جور خلاص میشوند و شماها نیستید که این افزتیش حقوق طالمانه را اجرا کنید

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *