اصلاح تصویب نامه ضریب حقوق سال ۱۴۰۴ کارکنان دولت
- kargozin.com
- قوانین و مقررات, اخبار اداری و استخدامی
اصلاح تصویب نامه ضریب حقوق سال 1404 کارکنان دولت
تصویبنامه شماره ۴۳۴۴۰/ت۴۳۱۹هـ مورخ ۱۱/۳/۱۴۰۴
اصلاح تصویب نامه ضریب حقوق سال ۱۴۰۴ کارکنان دولت
سازمان اداری و استخدامی کشور- سازمان برنامه و بودجه کشور
هیئت وزیران در جلسه ۴/۳/۱۴۰۴ به پیشنهاد شماره ۳۶۰۲۳/۵۷۰۸۰ مورخ ۳۱/۲/۱۴۰۴ معاونت حقوقی رئیسجمهور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:
تصویبنامه شماره ۳۲۸۱/ت۶۳۹۵۳هـ مورخ ۱۷/۱/۱۴۰۴ به شرح زیر اصلاح میشود:
۱- تبصره (۱) بند (۵) به شرح زیر اصلاح میشود:
«تبصره ۱- حداقل حقوق و مزایای مستمر شاغلان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، در سال ۱۴۰۴ به میزان بیست درصد (۲۰%) افزایش مییابد. سازمان اداری و استخدامی کشور مبلغ حداقل حقوق شاغلان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری را مطابق حکم این بند محاسبه و اعلام مینماید.»
۲- در تبصره (۳) بند (۵)، عبارت «به میزان چهل و دو میلیون و هفتصد و هفت هزار و پانصد و بیست (۴۲.۷۰۷.۵۲۰) ریال است» به عبارت «نسبت به سال قبل بیست درصد (۲۰%) افزایش مییابد.» اصلاح میشود.
۳- در بند (۸)، عبارت «مابهالتفاوت حداقل حکم یا قرارداد کارکنان» به عبارت «پرداختی موضوع جزء (۴) بند (الف) تبصره (۱۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۴ کل کشور» اصلاح و عبارت «این مبالغ در محاسبه «مابهالتفاوت حداقل حکم یا قرارداد کارکنان» لحاظ میشود.» از انتهای تبصره (۱) بند مذکور حذف میشود.
محمدرضا عارف- معاون اول رئیسجمهور

همچنین ببینید:
اینستاگرام مجله کارگزینی
https://www.instagram.com/sayah.shahdi/?hl=fa
تلگرام مجله کارگزینی
بله مجله کارگزینی
https://ble.ir/join/7Av5Cf8ewk
ایتا مجله کارگزینی
اصلاح تصویب نامه ضریب حقوق اصلاح تصویب نامه ضریب حقوق

6 نظر
سلام
من پارسال هم همین سوال را از شما پرسیدم لطفاً صریح و دقیق بفرمایید
حق علیه مندی بنده بخاطر تفاوت تطبیق مستهلک شده
آیا عبارت تفاوت تطبیق که به عبارت «پرداختی» تغییر یافته ،الان به نفع ماشده است؟؟!!!!
آیا ۲میلیون و ۱۰۰ هزار تومان حق عائله مندی من دیگه مستهلک نمیشه؟!!!! یعنی من که متاهلم حقوقم قبلاً برابر با حقوق یک فرد مجرد بود
آیا الان بیشتر میشه؟!!!
لطفاً حتما حتما جواب بدهید لطف میکنید
سلام و عرض ادب
اصولا نبایستی مستهلک شود ولی در سامانه پرداخت امکان عدم استهلاک را از دستگاه های اجرایی گرفته اند
مدیریت سایت لطفاً به سوال بالا پاسخ بدهید این سوال همه ماست
سلام و خسته نباشید من کارمند جهاد کشاورزی استان کرمان هستم با سابقه 21خدمت هنوز الان حکم مارو زدن 13این حقوق انصاف هسته آیا میشه بااین حقوق 13جواب زن و بچه دامن از سال 1400استخدام شدم بخدا نخواستیم استخدام ما رابرگردانیدهمان قرارداد کارگری این جواب چند سالی که رفتند جنگ خدارا خوش ما از شرکتی اداره داره حقوق کمتر میگیریم
چند سال سابقه ۱۳؟