اکسل تعیین افزایش حقوق و مزایا سال 1404 کارمندان رسمی، پیمانی و قراردادی
- kargozin.com
- مطالب اختصاصی, دانلود فایل های کاربردی
اکسل تعیین افزایش حقوق و مزایا 1404 کارمندان رسمی، پیمانی و قرارداد انجام کار معین (مشخص)
تذکر مهم: باز انتشار فایل (تحت هر عنوان) تنها با ذکر نام ناشر (kargozin.com) و نویسنده آن و بدون تعییر در محتوای آن مجاز خواهد بود
طراحی و تنظیم: صیاح الدین شهدی
مدرس دورههای آموزش ضمن خدمت کارکنان دولت
ایمیل | آدرس اینستاگرام
مجله کارگزینی – اکسل تعیین میزان افزایش حقوق و مزایای کارکنان دولت در سال جاری بر اساس جزییات خبری اعلامی در خصوص “تصویبنامه تعیین ضریب افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت در سال 1404” منتشر شد.
این فایل در خصوص کلیه کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، اعضای غیرهیئت علمی و کارکنان طرح خدمت پزشکان و پیراپزشکان در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قابل بهرهبرداری است.
اکسل تعیین افزایش حقوق و مزایا 1404 کارمندان
اکسل تعیین افزایش حقوق و مزایا 1404 کارمندان
همچنین ببینید:
اینستاگرام مجله کارگزینی
https://www.instagram.com/sayah.shahdi/?hl=fa
تلگرام مجله کارگزینی
بله مجله کارگزینی
https://ble.ir/join/7Av5Cf8ewk


25 نظر
عالی مثل هر سال.
متشکرم
بنام خدا
جناب شهدی اگر زحمت نیست بفرمایید فوق العاده ویژه برای مدیران کل چند درصد و از مجموع چه عناوین حقوقی محاسبه می شود پیشاپیش سپاسگزارم البته بنده در حال حاضر بازنشسته هستم و خودم هم برای محاسبه حقوق و مزایا در ابتدای سال 87 یا 88 که قانون مدیریت خدمات کشوری قابلیت اجرایی پیدا کرد در نرم افزار اکسل فرمتی طراحی کردم و دقیقاً محاسبات را انجام داد و هیگونه مغایرتی هم در اجرا مشاهده نشد این فرمت هم اکنون هم موجود است و حتی در حال حاضر در حوزه همسان سازی قصد استفاده دارم فلذا با توجه به اطلاعاتی که حقیر دارم با مشاهده و ملاحظه سایت مجله کارگزینی حضرتعالی و زحمات ارزشمندتان خیلی خوشحال شدم و اگر اجازه بفرمایید دوست دارم از محضرتان بیشتر بهره ببرم و در صورت امکان و تشخیص حضرتعالی با شما همکاری داشته باشم .
درود و ارادت
لطفا در بخش تماس با ما و از طریق آی دی مرتبط پیام بدهید تا با آقای شهدی لینک شوید
عالی و دقیق – خیـــلی ممنونم
با سلام واحترام و باتشکر فراوان
در آخرین پیام ایتا (،هم اکنون) ذکر شده حداقل سن برای مردان ۶۲ و برای زنان ۵۲ لطفا بفرمایید
حداکتر سن چقدر است ؟ باتشکر
سلام، برای آقایان 62 و خانم ها 55 هست
با سلام فوق العاده خاص هم مثل بندهای دیگر کارگزینی حق وناحق پخش میشه به هرکی دلشون خواست بیشتر درصد میزنن واز هرکی هم خوششون نیاد کمترین درصد رو میزنن
درود
نظر مدیران در تعین شاخص ها تاثیر گذار خواهد بود.
سلام
این جدول برای کارمندانی که تحت قرارداد تامین اجتماعی هستند هم صادق است؟
باسلام، خدایش اگه مقدور باشه وبتوانندوبخواهندکاری بکنند که خانواده ایثارگران جانباز مشکل مالی نداشته باشند مطمئنا اعضای خانواده هم باانگیزه بیشتری به خودجانباز رسيدگی خواهندکردالبته این به این معنی نیست که ماتافته جدابافته هستیم و به اینخاطربایدرسیدگی به ما ازهمه نظرخاص باشد نه خدا اونروز رو نیاره که هیچ ایثارگری همچين فکری بکنه،انشاءالله در سریعترین زمان ممکن جوری بودکه از طرف خدا تمام مردم ایران که ازمتوسط به پایین جامعه هستند هرچه زودتر به بهترین وضع مالی برسند،اما خداوکیلی واسه خانمی که همسر جانباز اعصاب و روان باشه زندگی خیلی سخته همجوره همه زحمات زندگی روی دوششه ازهمه بدتروقتیه که بایدخونه بگیرند حدود دوماه این زن بایدبه اندازه ی پول پیشش بعدمناسب واسه همسرش بعدمحلش وغیره درنظربگیره همش بایدامانت همسرشو رو بده به فامیل نزدیکی تاخودش بره بگرده خونه گیربیاره،خدا صبروتحمل بهشون بده
حکم کارگزینی اینجانب در تاریخ 20 فروردین صادر شد و بجز رقمهای خورده آخرش، با اکسلی که اینجا برای محاسبه قرار داده شده همخوانی داره!
اما یک نکته؛
برای من با احتساب سه فرزند که کودک هستند، و دولت و رسانهها مدعی افزایش ۳۶ درصدی بودند، کمتر از ۳۰ درصد روی مجموع حکمم اعمال شده
متاسفانه آنچه مسئولین رسانه ای کرده اند واقعیت نیست
من با ۲۷ سال سابقه ۲۵/۵ درصد اضافه شده
ایتم فوق العاده شغل مشاغل تخصصی ندارد.
سلام، همان فوق العاده شغل را تکمیل فرمایید
وقت بخیر ، تشکر بابت فایل ارسالی فقط ی سوال دارم
چرا در محاسبات 1404 امتیاز حق شاغل 25% کاهش پیدا میکنه ؟
با سلام و احترام
حق شاغل نباید از 75 درصد حق شغل بیشتر باشد
ببخشید فایل رمز داره رمزش چیه
سلام من یک مادرم با 6فرزند با کمترین حقوق و مزایا
چرا فوق العاده خاص به ماتعلق نگرفت زمان ریاست جمهوری قبلی تأیید شد ولی متاسفانه بعدشهادت ایشان خبری نشد چه کسی باید پیگیر باشد چرا نبایدحق اولاد وعائله مندی تعلق بگیردما پایه پای مردان کار میکنیم وگاهابیشتر تا ز آنها مسولیت داریم این انصاف نیست
بااین شرایط اقتصادی جدید واقعاکم میآوریم حقوقی ناچیزکه تایک هفته کفاف مخارج زندگی را نمیدهد
سلام و وقت بخیر ضمن سپاس از مطالب ارزنده حضرتعالی و زحمات ارزشمندی که در راستای اطلاع رسانی جامع و حفظ حقوق کارکنان دولت و کارگران متقبل شده اید مستحضر میدارد که چندین بار فایل اکسل محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان دولت را برای درج اطلاعات و نهایتاً محاسبه حقوق 1404 دانلود کردم لیکن امکان درج اطلاعات وجود نداشت اگر راهنمایی بفرمایید بیش از پیش سپاسگزارم ارادتمند صالحی نیا
باسلام خدمت جناب شهدی محترم و همکاران ارجمند شما اینجانب از سال ۹۱ به سازمان زندانهای استان تهران از وزارت دفاع انتقال و پیمانی و بیمه تامین اجتماعی میباشم از آنجا که سابقه ۲۸ سال کار دولتی و جمعا ۳۵ سال با سن ۶۱ سال هستم باید بازنشست شوم ولی از آنجا که بنده منتظر فوق العاده کسر از بیمه تامین اجتماعی هستم و تاکنون هم مشغول هستم به کار مراقب در زندان می خواهم بازنشست شوم ولی با حقوق که در اشل حقوق و مزایا تامین اجتماعی دوسال آخر محاسبه میشود بسیار کم است از شما تقاضا مندم در بازبینی های کلی این نواقص را لحاظ نمایید که من هم با سن و سالی که دارم بتوانم امرار معاش نمایم و من الله التوفیق
با سلام.
منظور از تشویقی دریافت شده چیه؟
سلام ببخشید رمز قایل چیه
سلام. ممنون از توضیحاتتون ولی ماده 72 قانون کار در مورد مرخصی بدون حقوق هست نه ماده 75
درود؛ سپاس از توضیحتون