کانال «بله» مجله کارگزینی
منوی دسته بندی

بخشنامه پاداش به معلمان دارای استمرار خدمت و پرداخت یک ماه اضافه‌کار به معلمان دارای اضافه تدریس

بخشنامه انتقال معلمان در سال تحصیلی 1406 – 1405
بخشنامه پاداش به معلمان دارای استمرار خدمت

مجوز پرداخت یک ماه پاداش به معلمان دارای استمرار خدمت و پرداخت یک ماه اضافه‌کار به معلمان دارای اضافه تدریس

(بخشنامه شماره ۷۰۰/۲۵ مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۵ معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش)

مدیران محترم آموزش و پرورش استان

با سلام و احترام

به منظور استفاده بهینه و حداکثری از ظرفیت‌های همکاران شاغل برای تأمین کسری نیروی انسانی مورد نیاز برای بازگشایی مدارس در اول مهرماه ۱۴۰۳ مراتب زیر که حسب تصمیمات و توافقات در جلسه مشترک با سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی کشور اتخاذ و مطابق نامه شماره ۸۰۸۱۱ تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۷، این تصمیم توسط رئیس دفتر محترم رئیس جمهور به آموزش و پرورش و سازمان‌های مزبور ابلاغ شده است تا با بهره مندی از ظرفیت حق التدریس نیروهای شاغل در ساعات غیر موظف و همچنین استمرار خدمت همکارانی که در شرایط بازنشستگی اجباری تبصره ۲ ماده ۱۰۳ قانون مدیریت خدمات کشوری قرار نگرفته اند با مشوق‌هایی به شرح زیر برای جبران کسری نیروی انسانی اقدام شود خواهشمند است در این خصوص اقدامات لازم معمول دارند

۱ به معلمانی که علاوه بر ساعات موظف هفتگی در ساعات غیر موظف نیز تدریس نمایند. به ازای ۹ ماه تدریس غیر موظف، مطابق بندهای الف و ب زیر علاوه بر حق التدریس غیرموظف، یک نهم حقوق و مزایای آنان نیز به عنوان پاداش به صورت ماهانه پرداخت می‌شود.
الف معلمانی که ماهانه ۸ تا ۷۹ ساعت تدریس غیر موظف دارند یک ماه حقوق و مزایای آنان تقسیم بر ۹ شود و حاصل آن تقسیم بر ۹۶ شود و در تعداد ساعات تدريس غير موظف ماهانه ضرب و حاصل آن به عنوان پاداش ماهانه پرداخت شود.

ب معلمانی که ۸۰ ساعت و بالاتر تدریس غیر موظف ماهانه دارند. حقوق و مزایای آنان تقسیم بر ۹ شود و حاصل آن به عنوان پاداش ماهانه پرداخت شود.
۲- به آن دسته از معلمانی که در شرایط بازنشستگی اجباری تبصره ۲ ماده ۱۰۳ قانون مدیریت خدمات کشوری ۳۰ سال سابقه خدمت و ۶۰ سال سن برای مدرک کارشناسی و پایینتر و ۳۵ سال سابقه خدمت و ۶۵ سال سن برای مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر قرار نگرفته اند، در صورت نیاز آموزش و پرورش و استمرار خدمت آنان یک ماه پاداش بر اساس آخرین حکم کارگزینی به عنوان مشوق پرداخت شود و حداکثر تا قبل از پایان اسفند دریافت دارند

علی فرهادی

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش

اینستاگرام مجله کارگزینی

https://www.instagram.com/sayah.shahdi/?hl=fa

تلگرام مجله کارگزینی

http://t.me/+eRSSofhaSpo4ZGNk

بله مجله کارگزینی

https://ble.ir/join/7Av5Cf8ewk

ایتا مجله کارگزینی

https://eitaa.com/joinchat/2472476892Cc49c00e72f

kargozin.com وب‌سایت

‫40 نظر

  • سید رضا ابراهیمی گفت:

    این پاداش،.مشوق خوبی است.ولی زمان پرداخت آن نیز باید دقیقا مشخص،شود .بعدش،که الان معلوم نیست که چه کسانی را شامل می‌شود آیا تمام کسانیکه ۳۰ سال تمام کردند و استمرار زدن را شامل می‌شود یا گاها شراطی،را مطرح می‌کنند که معلوم میشه همه کسانیکه بعد از ۳۰ سال استمرار دارند زا شامل نمیشود…مجهول به نظر می‌رسد من الان ۳۴ سال خدمت هستم یعنی،۴ ساله استمرار زدم آیا مرا شامل میشه یا باید ۳۵ سال تمام بشه بعد از آن اگر استمرار بزنم شامل میشه..متشکر

    • مسعود گفت:

      برای ایجاد انگیزه فرهنگیان باید همه افراد بالاتر از ۳۰ سال که در مدارس و مراکز و پوزشی و پرورشی مشغول بخدمت هستند را شامل بکنند .

  • احمد گفت:

    جناب وزیر دم عیده قسم به وجدانت فرهنگیان باسیلی صورتشان را سرخ نگه داشته اند الان سال404داره میشه هنوز هیچ شاغل فرهنگی رتبه بندی سال404نگرفتند کی می خواین پرداختش کنیدوقتی مردیم اونوقت هم خون می کنیدتوی دل بازماندگان تا چندغاز بشون بدید درکجای جهان کارکنی بعداز4سال مطالباتش پرداخت نمیشه وروز به روز هم بی ارزش تر میشه جناب وزیر پنجم شهریور بود بخشنامه دادید فرهنگیانی که بازنشسته میشن تا سی ویکم شهریور اگر امسال بمانندیک ماه بعنوان پاداش با حقوق اسفند بشون پرداخت می کنیم می بینم سکوت کردیدوچیزی دربارش نمی گویید نکنه قصد داری بعد4سال دیگه دوتا وزیر دیگه هم بیاد وپرداخت نشه ما که کمترین حقوق در جهان می گیریم وتوقع زیادی هم نداریم به خدا معلمان توی تدریس آنچنان غمی می کشند که وقتی بازنشست شدندعمرچندانی نمی کنند دیون احکام 401راهم پرداخت نکردی چرا نمی دهیدش مگه ما چه گناهی کردیم اگه ریسی ووزیر قبلی مانده بودند قول داده بودنددرشهریورکلبه مطالبات پرداخت میشن اما شما وزیر محترم از زمانی که اومدید روزی ده بار درمورد پرداخت پاداش بازنشسته ها می گویید حق کسی را دادن لازم به کفتن نیست هنوز هم بشون ندادید مطالباتشون را مجلس هم که لال شدند فقط نزدیک انتخابات همه مردمی میشن اگر نماینده ای این نوشته را می خواند قسمت میدم به وجدانت وزیر مجبور کنید 1رتبه بندی سال400ساغلان 6ماه طلب دارن پرداختش کند2معوقات احکام سال401دوازده ماه اصلاحیه حکم عده زیادی طلب دارن پرداختش کند3یک ماه پاداش بازنشستگانی که استمرار به خدمت کردند پرداخت شود قول اسفند داده بود

  • حامد گفت:

    میگم آیا این دروغی که میگین راسته؟؟؟ مشوق استمرار به مدیر و معانین استمرار داده تعلق میگیره؟؟؟

  • علب گفت:

    سلام ، دقیقا ۳۶ امین سال استمرار خدمتم است دولت شهید ریسی همه جانبه نگر بود و سعی میکرد از هیچکس حقی ذایل نشوددر قضیه رتبه بندی و پرداخت مزایا اینو به همه فرهنگیان ثابت کرد.در دولت اصلاح طلبان!! معلمان استمرار خدمت از سالهای قبل نادیده گرفته شده وفقط به معلمان استمرار خدمت سال ۱۴۰۳یکماه پاداش داده میشود!!!! واقعا بی شرمی وبی وجدانی در سرتاپای تفکر وکردار دولت مدعیان اصلاح طلبی به عناوین مختلف خودش و نشون داده ومیده !! واقعا برشما متاسفم وازتون متنفروبیزارم .رحمت خدا برشهید بزرگوار ریسی واعضا دولت مردمی اش.

    • حسن گفت:

      پاداش یک ماه استمرار کی واریزمی شود قرار بود با حقوق اسفند ۴۰۴ واریزبشه چرا نشد ایا با حقوق فروردین ۴۰۵ واریز میشه

    • علی گفت:

      توکه اینهمه بی عدالتی می بینی، برا چی استمرار زدی تا یه ماه پاداش بهت بدن؟
      بازنشسته می شدی، همون حقوق رو می گرفتی، به جای طمع یک ماه پاداش استمرار، حق التدریس می گرفتی و چندبرابرشو می گرفتی.
      حتما استمرار برات نون و آب داشته که موندی

  • علب گفت:

    سلام ، دقیقا ۳۵امین سال استمرار خدمتم است دولت شهید ریسی همه جانبه نگر بود و سعی میکرد از هیچکس حقی ذایل نشوددر قضیه رتبه بندی و پرداخت مزایا اینو به همه فرهنگیان ثابت کرد.در دولت اصلاح طلبان!! معلمان استمرار خدمت از سالهای قبل نادیده گرفته شده وفقط به معلمان استمرار خدمت سال ۱۴۰۳یکماه پاداش داده میشود!!!! واقعا بی شرمی وبی وجدانی در سرتاپای تفکر وکردار دولت مدعیان اصلاح طلبی به عناوین مختلف خودش و نشون داده ومیده !! واقعا برشما متاسفم وازتون متنفروبیزارم .رحمت خدا برشهید بزرگوار ریسی واعضا دولت مردمی اش.

    • معلم لرستانی گفت:

      سلام
      ما تعدادی از معلمان 14 مهر استخدام شده ایم و بعد از 14 مهر استمرار داده ایم و الان در سی و ششمین سال خدمت هستیم .
      آیا این پاداش شامل ما هم می شود؟ آیا بهانه می آورند و می گویند شما 14 روز کن دارید !
      اایت

  • ص ط گفت:

    با سلام
    واقعا معلمان از قشر زحمت کش وبی ادعای جامعه هستند که از جون ودل برای بچه های این سرزمین مایه می گذارند واقعا حقشان این بی عدالتی نیست
    نه بیمه ای مثل بقیه ی کارمندان داریم نه رافاهیاتی نه عیدی ونه…‌
    حالا هم که می خواهند لطف کنند و پاداش استمرار بدهند باز هم بی عدالتی
    کسانی که چند سال پیش بازنشسته می شدند ولی استمرار زده‌اند که خیلی ضرر کرده اند
    اگر استمرار نزده بودند هم پاداش بازنشستگی را با تورم کمتر دریافت کرده بودند هم اعصاب راحت‌تری داشتند
    حالا که می خواهند پاداش استمرار بدهند می گویند شامل حال شما نمی شود
    خداوند ریشه ی ظلم را بخشکاند

  • احسان گفت:

    با سلام
    واقعا معلمان از قشر زحمت کش وبی ادعای جامعه هستند که از جون ودل برای بچه های این سرزمین مایه می گذارند واقعا حقشان این بی عدالتی نیست
    نه بیمه ای مثل بقیه ی کارمندان داریم نه رافاهیاتی نه عیدی ونه…‌
    حالا هم که می خواهند لطف کنند و پاداش استمرار بدهند باز هم بی عدالتی
    کسانی که چند سال پیش بازنشسته می شدند ولی استمرار زده‌اند که خیلی ضرر کرده اند
    اگر استمرار نزده بودند هم پاداش بازنشستگی را با تورم کمتر دریافت کرده بودند هم اعصاب راحت‌تری داشتند
    حالا که می خواهند پاداش استمرار بدهند می گویند شامل حال شما نمی شود
    خداوند ریشه ی ظلم را بخشکاند

    • باسلام خدمت وزیرمحترم 35 سال آزمون دل خدمت کردیم امسال قراراست یک ماپاداش بدهیدشرط گذاشتیدمن سال 35 که امسال 403 می باشدمدیرکانون فرهنگی تربیتی هستم واین یک ماه حقوق شامل من نشده لطفاسوال مراجواب دهیدبچه هامدارس دانش آموزندبچه های کانون بزغاله اندکه به مایک ماحقوق پاداش تعلق نمیگیرد بخاطرکمبودمعلم همکاری کردیم این هم نتیجه همکاری ماواقعابخشنامه ناعادلانه ومزخرفیه

  • محمد گفت:

    با سلام
    این همه پیام چرا کسی جوابگو نیست

  • سید رضا ابراهیمی گهراز گفت:

    سلام
    خواهشا این مسخره بازی را بزارید کنار وقتی توان انجام کاری را نداری آقای وزیر لااقل حرفی نزنید کی از شما یک ماه پاداش استمرار خواسته همه کسانیکه استقرار زدن هر نیتی که داشتن به جای خود .ولی خدا وکیلی نیت درخواست پاداش نداشتنچرا یه دروغ به این بزرگی را ورد زبان کردی .کاش این حرف را نمی زدی .حالا که که زدی جرات انجامش را داشته باش یا اگر جرات را نداری بیا بگو ..اشتباه کردم ببخشید ..تمام. بیشتر از این معلم را به باد مسخره گویی نگیرید.متشکر

  • رضاجعفری گفت:

    با سلام
    به برخی از معلمان که استمرار داشته اند پاداش یک ماه خدمت نداند ظاهرا خودی و نخودی کردند.

  • رحمان گفت:

    با سلام بنده استخدامی شانزدهم شهریور هزار وسیصد هفتادم پنج هستم با دو سال سربازی در شهریور هزار وچهارصد وسه بازنشسته میشدم ولی استمرار دادم در سجفا استمرارم در حین خدمت خورده وپاداش مذکور برای من واریز نشده .در صورتیکه برای همکاران قبل از شهریور که تاریخ بازنشستگی داشتن واستمرار دادن واریز شده .این بیعدالتی را به کجا باید گزارش کرد .

  • رضا موسوی گفت:

    با سلام
    بنده با 32 سال خدمت با اینکه می توانستم در سال 1401 بازنشسته شوم ولی به علت اصرار منطقه مبنی بر کمبود نیروی انسانی در حوزه آموزش در مقطع متوسطه اول استمرار دادم. اما چرا این پاداش به معلمان دارای استمرار خدمت به معلمان دارای فقط سی سال خدمت پرداخت شد. و چرا به کلیه کسانی که بالای سی سال استمرار دادند اعمال نشد. این نشانه تبعیض در نظام آموزش و پرورش کشور است. مطمئنا وزارت آموزش و پرورش عواقب چنین کاری را در اردیبهشت ماه خواهد دید که همکاران گرامی درخواست بازنشستگی را تکمیل خواهند کرد.تا وزارتخانه عملا کم نیروی انسانی را در مهرماه خواهد احساس کند.امیدوارم مسئولان وزارتخانه ترتیبی اتخاذ کنند و این بخشنامه اصلاح نمایند.

    • امیر رضا علیپور گفت:

      سلام امروز رفتم اداره منطقه و اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان در رابطه با اینکه در شهریور ۱۴۰۳ بازنشسته می شدم اما استمرار به خدمت زدم ولی بدای من یک ماه پاداش واریز نشد . خودشون هم نمی دانستند. وزارت هم زنگ زدم کسی پاسخ نداد . کسی هم هیچ صحبتی نمی کنه . حالا اغلب همکارانی که دریافت نکرده اند نمی دانند چکار کنند و هیچ کس هم‌پاسخ نمی ده نه وزیر نه سخنگوی آموزش و پرورش و نه ادارات آموزش و پرورش . حالا اگر یه دبیری به دانش آموزی چیزی گفته بود هزار نفر نظر داده بودند. خجالت باید بکشید که پاسخگویی و شفاف یازی نمی کنید واینقدر بی عار هستید

  • معلم شهرستانی گفت:

    با سلام
    بنده با 32 سال خدمت با اینکه می توانستم در سال 1401 بازنشسته شوم ولی به علت اصرار منطقه مبنی بر کمبود نیروی انسانی در حوزه آموزش در مقطع متوسطه اول استمرار دادم. اما چرا این پاداش به معلمان دارای استمرار خدمت به معلمان دارای فقط سی سال خدمت پرداخت شد. و چرا به کلیه کسانی که بالای سی سال استمرار دادند اعمال نشد. این نشانه تبعیض در نظام آموزش و پرورش کشور است. مطمئنا وزارت آموزش و پرورش عواقب چنین کاری را در اردیبهشت ماه خواهد دید که همکاران گرامی درخواست بازنشستگی را تکمیل خواهند کرد.تا وزارتخانه عملا کم نیروی انسانی را در مهرماه خواهد احساس کند.امیدوارم مسئولان وزارتخانه ترتیبی اتخاذ کنند و این بخشنامه اصلاح نمایند.

  • معلم شهرستانی گفت:

    با سلام
    چرا وزارت خانه در مورد بخشنامه مجوز پرداخت یک ماه پاداش به معلمان دارای استمرار خدمت و پرداخت یک ماه اضافه‌کار به معلمان دارای اضافه تدریس(بخشنامه شماره ۷۰۰/۲۵ مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۵ معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش) قبلا شفاف سازی نکرد.

  • معصومه رسولی گفت:

    سلام و احترام من دبیر شیمی با ۳۳ سال سابقه که استخدام ابان ماه هستم و سه بار استمرار داشتم و نمی دانم چرا یک ماه پاداش استمرار شامل نشده . نمی دانم چه شرط خاصی بوده و یا بعدا گذاشتند که شامل ما نشده هرچی است بی عدالتی است . و باید مسئولین جوابگو باشند . ح

  • معصومه رسولی گفت:

    سلام و احترام من دبیر شیمی با ۳۳ سال سابقه که استخدام ابان ماه هستم و سه بار استمرار داشتم و نمی دانم چرا یک ماه پاداش استمرار شامل نشده . نمی دانم چه شرط خاصی بوده و یا بعدا گذاشتند که شامل ما نشده هرچی است بی عدالتی است . و باید مسئولین جوابگو باشند .

    • فریده گفت:

      سخنگوی دولت قول دادند به معلمانی که با توجه به نیاز آموزش و پرورش استمرار خدمت بزنند در اسفند۱۳۰۴ یه ماه حقوق کامل پاداش بگیرند
      بنده از جمله کسانی هستم که استمرار زدم ولی متاسفانه این پرداخت در اسفند انجام نشد
      و باتوجه به قول سخنگوی دولت ما روی این پاداش استمرار برنامه ریزی کردیم
      سخنگوی دولت پلسخ دهند آبا پرداتت میشود یا نه

  • علی رضا گفت:

    من شهریور ۱۴۰۳ بازنشسته می شدم ولی یک ماه پاداش استمرار برای من واریز نشد با اینکه همکاران من که شرایط یکسان دارند برای آنها واریز شده هیچ کس هم نه توضیحی نه پاسخی داد .اصلا انگار نه انگار یه عده همکار فرهنگی به خاطر اینکار وزیر از لحاظ روحی آسیب دیدند براشون مهم نیست متاسفانه . حالا نمی دونیم واریز می کنند یا نه و چکار باید بکنیم

  • مر تضی جهانگیرخان گفت:

    سلام مرتضی جهانگیرخان هستم دبیر رسمی شاغل در دبیرستان با سابقه ۳۲ سال که دو سال را استمرار زدم اما این پاداش به بنده تعلق نگرفته و از آنجا که اداره در این ایام پاسخگو نیست خواستم علت را بدانم ) شماره کارگزینی ۱۱۷۶۵۸۳۱ منطقه ۹ تهران )

  • حمید گفت:

    سلام همکاران عزیز، من هم 31 شهریور 1403 بازنشسته میشدم ولی امسال را ماندم متاسفانه پاداش یک ماهه را به من ندادند ، لطفا اگر کسی شماره تماس مستقیم واحدی که مختص این مورد در وزارتخانه آموزش و پرورش هست را داره همینجا بذاره و همه تماس بگیریم و اعتراض کنیم، انشاالله برای همه ما هم واریز بشه. باتشکر

    • محمد رضا گفت:

      02182287010 وزارت آموزش و پرورش رفاه و تعاون .
      جواب میدن یا لااقل میتونن راهنماییتون کنند

  • نقی گفت:

    سلام خدمت وزیر محترم

    اینجانب سلام اینجانب نقی حسنی از معلمان 30 سال خدمت که امسال استمرار خدمت داشتم. دیروز پاداش یک ماه حقوق همکاران واریز شده متاسفانه تا این لحظه این مبلغ به حساب من واریز نشده است .

    09143812298

    • لطفی گفت:

      عزیزان سلام
      امروز ۳۱ فروردین
      بنده نزدیک به ۳۴ سال سابقه
      استمرار دادم
      لیست از شهرستان به استان و نهایتا وزارت ارسال شد
      هنوز ریالی دریافت نشد
      دوستان هم پاسخگو نیستند.
      یکی کلامی پیامی بفرسته
      ببینیم مطالبه بحق مون واریز میشه یا نه؟

  • رضا گفت:

    این بخشنامه واقعا ایراد واضح دارد ، اگر کسی که دیپلم دارد در سال ۳۱ خدمت باشد پاداش دریافت می کند ولی معلم دکتری با ۳۵ سال خدمت پاداش دریافت نمی کند. در حالی که بعد از سال ۳۰ می تواند بازنشسته شود. نمونه ای از صلاحیت مداری در آموزش و پرورش . متاسفانه این وزارت توانایی انجام هیچ کاری را بصورت صحیح ندارد.

  • رادمان گفت:

    سلام آیا این یک ماه امسال پرداخت میشود

    • علی گفت:

      این دولت و وزارت دروغگو برای اینکه یکماه پاداش استمرار خدمت فرهنگیان بالای سی سال و نده با کلمات بازی کرده امسال!!!!چیز باین واضحی و تقلیل داده و میگه یکماه اضافه تدریس برای معلمان اضافه تدریس داشته شامل شده و اسفندماه داده ایم!!!!یعنی ماها که بالای سی سال موندیم وظیفه داریم و اضافی نموندیم درحالیکه خودشون می دونن می تونستیم بازنشست شیم!واقعا باموجودات بی شرمی طرفیم نیازشون رفع کردند حالا میگند بربن پی کارتون ، ما یکماه پاداش استمرار و ریس جمهورمون نگفته!!!!

  • محمدعلی محقق پور گفت:

    سلام ودرود چرابه جانیازان حالت اشتغال یک ماه حقوق استمرارپرداخت نمی‌شوددلیل پرداخت نشدن آن چه می باشد ازهمه چیزمحروم هستند

  • آموزگار گفت:

    بنده که سال 35 خدمتم تمام می کنم فقط سال قبل دادند امسال 1404 گفته بودند اسفند می دهند که تا الان که 29 فروردین هست نه از آش خبری هست ونه از لواش خبری هست ما هم که تعدادمان کم هست جمع نمی شویم پیگیری کنیم عجب مملکتی داریم به حرف رییس جمهورش هم نمی شه اعتماد کرد به حرف وزیر ومعاون وزیرش هم نمی شه اعتماد کرد به بخشنامه اش هم نمی شه اعتماد کرد به خبرگزاریش هم نمی شه اعتماد کرد جالبه نه .

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *