تصویب افزایش مبلغ عیدی کارمندان
- kargozin.com
- اخبار اداری و استخدامی, اخبار مهم
تصویب مبلغ عیدی کارمندان 1405
در جلسه امروز هیئت دولت، موضوع عیدی کارکنان مورد بررسی قرار گرفت و تصویب هیئت دولت به ۱۰ میلیون تومان افزایش یافت.
یکصد و پنجاه و یکمین جلسه هیئت دولت عصر امروز یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ به ریاست مسعود پزشکیان برگزار شد.
در ابتدای این جلسه رئیسجمهور با تبریک روز نیروی هوایی و قدردانی از تلاشها و همت خلبانان و پرسنل پرتلاش این نیرو، تصریح کرد که خدمات ارزنده نیروی هوایی در دوران انقلاب اسلامی، پس از انقلاب و بهویژه در دوران جنگ، همواره در حافظه تاریخی ملت ایران ماندگار خواهد بود و این مجاهدتها هرگز فراموش نخواهد شد.
در ادامه، دکتر عراقچی وزیر امور خارجه، گزارشی از مذاکرات صورتگرفته میان ایران و آمریکا در کشور عمان و نیز مسایل و حواشی مرتبط با مراحل پیش از برگزاری، حین برگزاری و پس از نخستین جلسه ارائه کرد.
رئیسجمهور ضمن قدردانی از تلاشهای وزیر امور خارجه و همکاران ایشان، بر ضرورت صیانت از مصالح و منافع ملی در بیان دیدگاهها و اظهارنظرهای عمومی تأکید کرد و گفت: افرادی که به تریبونهای رسمی دسترسی دارند، باید مراقبت کنند که سخنان آنان در تعارض با مصالح کشور، بهویژه در قبال همسایگان، قرار نگیرد.
دکتر پزشکیان با اشاره به روابط مطلوب جمهوری اسلامی ایران با کشورهای همسایه، اظهار داشت: شایسته نیست در رسانهها سخنانی در مسیر توهین یا تحقیر همسایگان مطرح شود، در حالیکه رؤسای جمهور و مقامات این کشورها در همافزایی با کشورمان و با برقراری تماسها و ابراز تمایل برای مشارکت و نقشآفرینی در کاهش تنشها، بر جلوگیری از بروز جنگ در منطقه و حلوفصل مسایل از مسیر گفتوگو و مذاکره تأکید داشتهاند.
در بخش دیگری از جلسه امروز هیئت دولت، موضوع عیدی کارکنان مورد بررسی قرار گرفت و رقم پیشنهادی ارائهشده از سوی دستگاههای ذیربط که پیشتر 5.5 میلیون تومان در نظر گرفته شده بود، با تأکید رئیسجمهور و تصویب هیئت دولت به 10 میلیون تومان افزایش یافت.
در ادامه همچنین، دبیرخانه هیئت دولت گزارشی تفصیلی از اقدامات انجامشده و برنامههای اجرایی دستگاههای مختلف در طول 15 ماه گذشته ارائه کرد.

اینستاگرام مجله کارگزینی
https://www.instagram.com/sayah.shahdi/?hl=fa
تلگرام مجله کارگزینی
بله مجله کارگزینی
https://ble.ir/join/7Av5Cf8ewk
ایتا مجله کارگزینی
تصویب مبلغ عیدی کارمندان 1405 / افزایش به 10 میلیون تومان ! تصویب مبلغ عیدی کارمندان 1405 / افزایش به 10 میلیون تومان ! تصویب مبلغ عیدی کارمندان 1405 / افزایش به 10 میلیون تومان !
تصویب مبلغ عیدی کارمندان 1405 / افزایش به 10 میلیون تومان ! تصویب مبلغ عیدی کارمندان 1405 / افزایش به 10 میلیون تومان ! تصویب مبلغ عیدی کارمندان 1405 / افزایش به 10 میلیون تومان !

9 نظر
سوالات اساسی:
آیا هنوز جدول تقسیمبندی عیدی (کارمند مجرد – زن سرپرست خانوار) پابرجاست؟
آیا دیگر ارقام جدول با توجه به افزایش رقم پایه (کارمند مجرد: چهار میلیون پانصد تومان) به ۱۰ میلیون تومان, نیز افزایش یافته است؟
سلام، متاسفانه تا این لحظه جزئیات بیشتری منتشر نشده است.
سلام،در افزایش حقوق سال جدید که گفتن ۲۰درصد به علاوه مبلغ ثابت برای همه است آیا حق عایله مندی واولاد هم طبق برنامه توسعه هفتم که گفتن هرسال باید افزایش پیداکنه افزایش پیدا خواهد کرد یا اینو هم خوردن ویک لیوان آب روش؟
سلام، افزایش فقط 20 درصد است.
عیدی چقدر شد ؟ به ازای فرزندان هم عیدی پرداخت میشه یا نه ؟
عدالت نیست خانواده دو نفره ۱۰ میلیون عیدی بگیرد و خانواده ۶ نفره هم ۱۰ میلیون.
عیدی فرزندان هم پرداخت شود
سلام درپرداخت عیدی، عیدی همسروفرزند فراموش نشه واقعا پرداخت یکسان عین بی عدالتی است
با سلام
اولا این حقوق ها با این مبلغ توی این تورمی که بوجود آوردن هیچی نیست. نمیدونم ای کاش حقوق خودشونو کم میکردن میدیدن چطوری زندگی کنن
دوما بنده سه تا بچه دارم مستاجرم کارمند قرارداد معین هستم انقد به کارمندان قراردادی ظلم میشه که خدا میدونه هرسال سنوات مارو پرداخت میکنن که باهاش نمیشه یک شلوار خرید آخه سنوات پاداش ۳۰ وچند سال زحمت کارمنده این درست نیست نمیدونم دولت چقد باید بخوره که سیر شه مردم خسته شدن از بی عدالتی
با سلام یک سوال دارم دوست دارم مدیر یا مسولی پاسخ دهداولا بین کارگر وکاربرد وبازنشسته از نظر عیدی چه تفاوتی وجود دارد که گارگر ۲یا۳ فیش حقوقی عیدی بگیرد ولی کارمند باز نشسته داری اهل وعیال ویروس وداماد ونوه و….۴۵۰۰ یا ۱۰ تومان عیدی تعلق بگیرد یعنی عیدی یک بازنشسته فقط شاید هزینه شستشوی فرشهای منز این بیچاره بشود
دوم بین تغذیه وهزینه معیشت کارگر وکارمند ومدیران نجومی بگیره تفاوتی هست که با این تورم سرسام آور من وامثال من دائم باید خجالت خانواده را بکشیم اما نجومی بگیران کاملا با آرامش خرید کنند
سوم دولت لطف کرده خیر سرش قراره حقوق را از ۲۱ درصد تا ۴۵ درصد افزایش دهد ببینی یک فرد دارای۲۰ میلیون حقوق در بهترین حالت با۴۵ درصد افزایش حقوق میشود ۲۹ میلیون اما افراد دارای حقوق۱۵۰ میلیون با ۲۰ درصد افزایش حقوق میشود ۱۸۰ میلیون بفرمایید برنده کیست؟کارگر۲۰ تومانی یا مدیر ۱۵۰ تومانی؟
الان تکلیف کسایی که مرخصی زایمان یا استعلاجی ۳ ماهه هستند چی میشه؟
طبق ساز وکار اعلامی، کسانی که ۳ ماه اخیر حقوق دریافت کردند مشمول میشوند یعنی اصلا به سابقه فرد نگاه نکردند و این رو هم درنظر نگرفتند که شاید کسی الان مرخصی مثلا زایمان باشه یا مرخصی بیحقوق! تکلیف اونها چی میشه؟