تصویب اصلاح ساختار سازمانی وزارات جهاد کشاورزی در شورای عالی اداری
- kargozin.com
- اخبار اداری و استخدامی

اصلاح ساختار وزارات جهاد کشاورزی
پس از 9 ماه کار کارشناسی و تصویب در شورایعالی اداری
سند الزامات اصلاح ساختار جهاد کشاورزی ابلاغ شد / رمضانیان: هدف ما حذف تشکیلات موازی و کاهش هزینههای غیرضرور دولت است










اینستاگرام مجله کارگزینی
https://www.instagram.com/sayah.shahdi/?hl=fa
تلگرام مجله کارگزینی
بله مجله کارگزینی
https://ble.ir/join/7Av5Cf8ewk
ایتا مجله کارگزینی

اصلاح ساختار وزارات جهاد کشاورزی اصلاح ساختار وزارات جهاد کشاورزی اصلاح ساختار وزارات جهاد کشاورزی اصلاح ساختار وزارات جهاد کشاورزیاصلاح ساختار وزارات جهاد کشاورزی اصلاح ساختار وزارات جهاد کشاورزی اصلاح ساختار وزارات جهاد کشاورزی

8 نظر
نه به صلاح ریدن با این کار کارشناسی شون
یه سری احمق که بازرگانی رو نابود کردن
آموژش و پرورش رو کردن چندتا اداره کل
بانکا رو ادغام کردن
الان فقط مونده کونشونو با جنگلها پاک کنن شاید ردی ازش تو طبیعت نمونه
اما کور خوندون خود طبیعت کونشون می ذاره
بسمه تعالی باسلام موضوع درخواست تعیین تکلیف وتبدیل وضعیت شغلی نیروهای طرحی مراکز های خدمات ترویج جهادکشاورزی استان سیستان بلوچستان که از سال 1394بکار گرفته شده ایم متاسفانه با کمترین حقوق 8میلیون تومان و بدون عیدی و بدون مزایای اکنون با تأخیر چندین ماهه حقوق پرداخت می گردد لذا از وزیر محترم جهادکشاورزی جناب آقای مهندس نوری قزلجه درخواست تقاضا داریم که حقوقمان افزایش یافته و ماهانه مستقیم از خزانه دولت واریز بشود بخدا گرفتاریم شرمنده خانواده های خود هستیم با تشکر فراوان جمعی از نیروهای طرحی مراکز های خدمات ترویج جهادکشاورزی استان سیستان بلوچستان 1404/5/14
طرح بسیارخوبی است میبایست خیلی زودتر اجرا شودچابک سازی برای وزارت جهادالزامی است.مثلا سازمان تحقیقات بااین همه موسسه کاملاموازی با وزارت علوم است.حتی در داخل این سازمان موسسات تکراری مثل موسسه اصلاح بذر ،موسسه دیم،موسسه بذر و…..وجود دارد
در ساختار فعلی اگر وزارت جهاد تعطیل شود هیچ اتفاقی نمی افتد.هدف از اصلاح ساختار مدیریت در وزارت جهاد کشاورزی باید منجر به تحول بنیادین در تغییر ساختار مدیریت تولید از مزرعه تا سفره های مردم شود.امور را در قالب تشکلها به نیروهای متخصص ومردم واگذار نمود.دلیلی نیست که این همه کارشناس پشت میزی در ادارات و سازمانها وقت خود را بیهوده تلف کنند.
حاکمیت باید رسالت خود یعنی؛
حمایت،هدایت ونظارت را دنبال کند.
من ۷سال دنبال وام برای پایان کار ساخت دامداری بودم نشد هرچی این بیسوادها میگن دروغ دوستان تولید تو این مملکت مرده اینا فقط ضرر میزنن همه شون یک مشت مفخور هستن
ریدم تو ساختار اداری تون مدیر چینی وارد میکردن ده برابر بهش حقوق میدانید برا مردم بهتره بود
دوستان من استخدامی شرکت کردم طرح شهید زین الدین بندرعباس که زیر مجموعه کشاورزی هم بود . خداشاهده بخاطر اینکه کلی ایده داشتم حذف شدم. و یه خانوم که فقط گفت دولت بودجه نداره قبول شد. و به من گفتند اصلا قرار نیست سازمان کاری بکنه. و ما قرار همینجوری بشینیم همدیگرو نگاه کنیم و پول بگیریم. پس از این حرف چه نتیجه ای میشه گرفت ؟ نتیجه میگیریم اگه این سازمان ها حذف بشنند اتفاق خاصی نمی افتد و فقط مزایای معاونت ها و ریس و کارمندی که تیمی بخور بخور دارنند قرار حذف بشه. هر کی اعتراض کرد بدونید ذینفع هست .
بخش عمده ای از کارکنان دولت میخواهند بصورت اختیاری بازخرید بشوند برای اینکار نیاز به اصلاح قانون جبران خدمات کارکنان دولت هست درحال حاضر اگر کارمندی سابقه ۲۵ سال و بالاتر داشته باشد با درخواست خودش و بصورت اختیاری بازخرید نمی شود و درخواستش از سوی دستگاه اجرایی رد میشود توجه بفرمایید درخواست بازخریدی عرض کردم که مثل بازنشستگی تحمیل هزینه و پرداخت حقوق ندارد بیمه شده بعد از بازخریدی نیز بیمه پردازی خودش را بصورت شخصی انجام میدهد بیشتر ازشعار میشنویم این گوی و این میدان سن بازخریدی را گلوبال و آزاد اعلام بفرمایید خیلی از کارمندهای دولت با اختیار خودشان تقاضای بازخریدی خواهند داد .با سپاس