تلگرام مجله کارگزینی
منوی دسته بندی

پیگیری تعيين تكليف طرح مسیر ارتقاء شغلی شهرداری ها

پیگیری تعيين تكليف طرح مسیر ارتقاء شغلی شهرداری ها (نامه شماره ۱۳۷۶۱ مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور)

جناب آقای لطیفی

معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور

موضوع ششمین پیگیری در خصوص تعيين تكليف طرح مسیر ارتقاء شغلی شهرداری ها

با سلام و احترام


ضمن ارسال تصویر نامه شماره ۵۱۴۳۵ مورخ ۱۴۰۳/۳/۲۳ جانشین محترم وزیر کشور در امور حقوقی و مجلس در خصوص درخواست جمعی از کارکنان شهرداریها مبنی بر تعیین تکلیف اجرای طرح مسیر ارتقاء شغلی مدیران و پیرو نامه های شماره ۲۰۱۰۹ مورخ ۱۴۰۲٫۴۲۰، شماره ۳۲۱۸۱ مورخ ۱۴۰۲/۶/۱۸، شماره ۳۷۹۵۶ مورخ ۱۴۰۲/۷/۱۹، شماره ۵۲۹۶۱ مورج ۱۴۰۲/۱۰/۵ و شماره ۵۳۵۴ مورخ ۱۴۰۳/۲/۹ به استحضار می‌رساند شهرداریها مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان و به تبع آن مشمول مصوبه شماره ۴۱۶۹ ۵ ۲۵۷۰۳ هـ مورخه ۸۱۹ هیات محترم وزیران می‌باشند و از همان سالها مبلغ فوق العاده ویژه را دریافت می نمودند.

 در سال ۹۹ صرفاً دو موضوع تعلیق امتیازات عوامل خاص” و “تشکیل هیات ممیزه در استانداری ها و شهرداریهای کلانشهر در شورای راهبری توسعه مدیریت شهرداریها و دهیاری ها اتخاذ تصمیم گردید که به نهایت طی دادنامه هیات عمومی دیوان عدالت اداری مورخ ۱۴۰۲/۲/۱۹ که اذعان نمود این موضوع از وظایف شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی می‌باشد ابطال گردید. بنابراین برقراری فوق العاده جدید و یا تغییر در سایر امتیازات مدنظر نبوده که نیاز به بررسی در شورای حقوق و دستمزد باشد. چرا که امتیازات طرح مذکور همچنان ملاک عمل در ارزیابی ارتقاء شغلی برای تمامی کارکنان دستگاههای اجرایی مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت می‌باشد.

در حال حاضر با ابطال بخشنامه شماره ۵۶۹۹۴ مورخ ۹۹/۱۲/۲۷ این سازمان دو موضوع فوق الذکر مسکوت مانده و باعث ایجاد تبعیض بین افرادی که طی سالهای گذشته ارزیابی شده و هم اکنون این فوق العاده را دریافت می‌دارند با سایر افرادی که بررسی پرونده آنها متوقف گردیده شده است. بدیهی است که موجب طرح شکایات متعدد مشمولین به مراجع قضایی و انجام مکاتبات نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی از جمله نامه فوق الذکر می شود.

علی ایحال در فضای انتخاباتی حاکم در جامعه ایجاد تبعیض و ناعدالتی و محروم نمودن جامعه ۳۰۰ هزار نفري شهرداری ها پیش از یکسال از حق قانونی خود نارضایتی کارکنان شهرداریها را در برداشته که اینگونه عملکرد از منتخبین و منصوبین شهید جمهور رحمت الله علیه که خود برای خدمت به مردم شبانه روزی تلاش مینمودند و در این راه جان گرانمایه خود را از دست دادند مورد انتظار نیست و عدم پاسخگوئی آن سازمان در این خصوص پیامدها آثار و تبعات سوء اجتماعی را بهمراه خواهد داشت.


خواهشمند است دستور فرمائید در اسرع وقت موضوع بررسی و نتیجه جهت انعکاس به استانداری ها و شهرداری های کشور به این سازمان اعلام شود.

مهدی سلیمی

معاون وزیر و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

اینستاگرام مجله کارگزینی

https://www.instagram.com/sayah.shahdi/?hl=fa

تلگرام مجله کارگزینی

http://t.me/+eRSSofhaSpo4ZGNk

بله مجله کارگزینی

https://ble.ir/join/7Av5Cf8ewk

ایتا مجله کارگزینی

https://eitaa.com/joinchat/2472476892Cc49c00e72f

kargozin.com وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *