تلگرام مجله کارگزینی
منوی دسته بندی

فوق العاده خاص کارکنان و متناسب سازی حقوق بازنشستگان به کجا رسید ؟

مجله کارگزینی – رئیس کمیسوین تلفیق بودجه ۱۴۰۳ در خصوص آخرین وضعیت متناسب سازی حقوق بازنشستگان، گفت: به دلیل این که مصوبات برنامه هفتم در حال نهایی شدن است و بحث متناسب سازی در برنامه هفتم لحاظ شده، بنابراین انجام این مهم کمی با تاخیر صورت می پذیرد اما مبنای متناسب سازی حقوق بازنشستگان و پرداخت ها از ابتدای فروردین ماه امسال خواهد بود و مابه‌التفاوت به زودی پرداخت خواهد شد.

در مورد ۳۰۰۰ امتیاز فوق العاده خاص کارکنان تمام تلاشمان را کردیم و دو بار مصوب کردیم و اصرار کردیم که تایید شود ولی در نهایت مورد تایید قرار نگرفت.

در مورد ۳۰۰۰ امتیاز فوق العاده خاص کارکنان تمام تلاشمان را کردیم و دو بار مصوب کردیم و اصرار کردیم که تایید شود ولی در نهایت مورد تایید قرار نگرفت

مطلب پیشنهادی

kargozin.com وب‌سایت

‫2 نظر

  • محمد گفت:

    سلام بهتره بدید به همون وزارت کشور سایر کارمندان و نیروهای مسلح کیلویی چنده که سنار می‌خواین اضافه کنین فوری دادتون می‌ره هوا که وای نقدینگی رفت بالا و تورم رفت رو هوا.
    گر مسلمانی از این است که حافظ دارد
    وای اگر از پس امروز بود فردایی

  • قباد ذهابی گفت:

    سلام
    وزارت کشور نور دیده است . بقیه کارکنان نوکر وزارت کشور و پزشک ها هستند .فوق العاده خاص ۱۴۰۰ هزار تومانی تورم زاست و با کمبود بودجه مواجه می شود ولی کارانه ۲۰۰ میلیونی ماهانه پزشک ها تورم زا نیست و کمبود بودجه ندارد . سیاست یک بوم و دو هوا .

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *