نحوه محاسبه حکم کارگزینی کارکنان در سال ۱۴۰4
- kargozin.com
- مطالب اختصاصی

مجله کارگزینی – نحوه محاسبه ارقام مندرج در حکم کارگزینی و قرارداد کارکنان مشمول فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری در سال 1404
به گزارش مجله کارگزینی (kargozin.com)، نحوه افزایش حقوق سال 1404 کارمندان بر اساس قانون بودجه سال 1404 به شرح زیر خواهد بود.



















نویسنده: صیاح الدین شهدی
1403/11/14
تذکر: انتشار مطلب بدون ذکر منبع و نام نویسنده آن پیگیرد قانونی خواهد داشت
همچنین ببینید:
احکام حقوق و دستمزد در لایحه بودجه ۱۴۰۴
اینستاگرام مجله کارگزینی
https://www.instagram.com/sayah.shahdi/?hl=fa
تلگرام مجله کارگزینی
بله مجله کارگزینی
https://ble.ir/join/7Av5Cf8ewk

54 نظر
ممنون دکتر شهدی عزیز
سپاس از جناب آقای شهدی و تیمشون
این مبالغ کفاف زندگی رو نمیده واقعا
سلام بنده معلم هستم با 18سال سابقه دوتا بچه دارم همه هزینه ها گردن من هست کاش میشد یک بررسی بفرمایید وقتی پدر حق اولاد نمیگیره مادر کارمند بگیره این خیلی ظلم شده درحق ما
باید همشونو فرستاد به جهنم
اخر نادان مگر همه ملت حقوق بگیر هستند برای چی مثل گذشته کوپن به مردم نمی دهند پس رژیم گذشته چطوری درمان واموزش رایگان وووو….
ایران در اوج قله ی پیشرفت هست ولی خائنین داخلی با همراهی صهیونیسم جهانی اختلال ایجاد میکنن… ولی مقطعی هست. روزهای بسیار شیرین میرسد
شاید این جمعه بیاید شاید
سلام
لطفا با مطالب غیر واقعی ذهن مردم را مغشوش نکنید آقا!!!
حقوق کارکنان صدا و سیما دقیقا مثل بیقیه اداراته.
اگر باورنداربد، فیش حقوقی یک کارمند صدا و سیما را بکیرید نگاه کنید.
اون بودجه ای که شما نچشتید مشخص نیست کجا صرف میشه.
ممنون دکتر شهدی
ترمیم حقوق در فوق العاده ویژه محاسبه نمیشه؟
متاسفانه خیر
باسلام طبق جدول منتشر شده از میزان افزایش حقوق ۴۰۵ که به صورت پلکانی محاسبه شده فقط بازی بااعداده از ۴۳ درصد افزایش تا ۲۳درصد برای حقوق ۱۰۰ملیونی فقط وفقط ۲۰درصد افزایش داریم بعلاوه ۳م اضافه. ازحقوق ۱۳م تا ۱۰۰م جدول ۲۰درصد اضافه کن و۳م بهش اضافه کن میشه حقوق ۴۰۵ اینکه پلکانی معکوس اینا همش بازی با اعداده. پس حداقل بگیر همون حداقل بگیر میمونه
ممنون و سپاس از شما جناب آقای شهدی بزرگوار🙏🙏
چرا خانمهای متاهل از حق تاهل برخوردار نیستند،پس با خانمای مجرد چه فرقی دارند، دوما خانمها براثر تاهل و با مشارکت آقایان که ازدواج کرده صاحب اولاد میشوند،
نه مردها و نه خانمها به تنهایی نمی توانند تولید مثل کنند،بی عدالتی است،چرا آقایون از حق تاهل، حق همسر،حق اولاد برخوردارند، ولی خانمهای متاهل،همسر دار وصاحب اولاد از حق تاهل،حق همسر،حق اولاد بی بهره اند. اینجا بی عدالتی محض است، تمام توجیهات که به سرپرست تعلق میگیرد بی پایه واساس است. آخر پارامترهای حقوق و دستمزد همینهاست، این پارامترها را برای خانمهای متاهل نادیده گرفتند، ناحقی وبی عدالتی است.٪٪٪”
آخه وقتی میگید چرا خانمهای دارای همسر کارمند حق اولاد و عائله مندی نمیگیرند، مگر مشود یک فرزند دوتا حق اولاد هم از طرف پدر و هم از طرف مادر بگیرد
مردم نیومدن توخیابونها اعتراض کنندبه خاطر افزایش حقوق یه عده حقوق بگیربه خاطرتورم به خاطر گرانی و وبدبختیشون اعتراض کردند تورم رابالا ببرن بعد بخوان حقوقها را افزایش بدن چه فایده مشکل رااز ریشه حل کنیدتورم راکنترل کنید شمارابه خدا
نمایندگان در محاسبات وصول مالیات همه استاد هستند لیکن نمیدانم چرا در محاسبه حقوق بازنشستگان وکارمندان مطابق با نرخ تورم همه بیسواد میشوند؟
در مجلس ۳۰ درصد افزایش حق عائله مندی و اولاد افراد دارای ۳ فرزند و بیشتر اضافه خواهد شد
خسته نباسید استاد بزرگوار
سلام، لطفا درخصوص حق اولاد برای خانمها هم پیشنهاد بدین، واقعا خانمها هم در بدنه ی دولت پابه پای آقایون کار میکنن و حقشون تضییع میشه و حقوقشون نسبت به آقایان خیلی پایین تره
والله همکاران خانم ما سه تا دو سال میرن مرخصی
واقعا ۹ ماه مرخصی بانوان بنظر شما خیلی زیاده؟ خودتون ظاهرا بچه ندارین.
زیاد نیست ولی مشکل اینجاست که تو سیستم اداری جور نبودش رو باید همکار آقا بدون هیچ دریافتی اضافی بکشه
چگونه دولت از سال ۱۴۰۱ به بعد از زنان و مردانی که هر دو شاغلند بیمه خدمات درمانی کسر می کند (تا قبل از سال ۱۴۰۱ حق بیمه فقط از آقایون کسر میشد ) و خانمها نیز باید حق بیمه پرداخت کنند اما حق اولاد به آنان تعلق نمیگیرد ؟ چگونه حق نفقه همسر و اولاد بر عهده پدر است و بر این اساس به زن حق اولاد تعلق نمی گیرد اما حق بیمه زن بر عهده مرد نیست و خودش باید پرداخت کند ؟ چرا به نفع دولت قانون تغییر می کنه ؟
سلام آیا اعاده به خدمت ایثارگران شامل کسانی هم میشه که بعد از تاریخ ۱۴۰۳/۳/۱ یا بعد از بازنشستگی درصد ایثارگری گرفته اند؟
سلام
خیر
کف حقوق مگه ۱۳ میلیون نیست؟
سلام لطفا فایل اکسل رو هم میتونید تنظیمکنید با تشکر
سلام وقت بخیر خدمت جناب آقای دکتر ضمن تشکر از تخصص و حسن نیتی شما ،لطفا لطفاً در خصوص موضوع حذف رتبه شغلی معلمان مقدماتی و …و جایگزینی آن با اعداد یک تا پنج که منجر به حذف تعجیل استان های محروم شده ،لطفا یک بررسی کنید و اگر جای شکایت هست لطفاً بگید پیگیر شویم. من از طرف هزاران معلم خواهش میکنم راهنمایی نمایید
سلاام
بله جشم بررسی می کنم
سلام و درود
1404 حق اولاد و عائله افزایش ندارند
سلام فایل اکسل محاسبه افزایش حقوق سال 1404 رو قرار میدین توی سایت
سلام فایل اکسل محاسبه افزایش حقوق سال ۱۴۰۴ رو قرار میدین توی سایت
سلام و وقت بخیر
فوق العاده ایثارگری برای فرزند جانباز ۲۵درصدی که فرهنگی ( دبیر متوسطه اول) هست هم لحاظ میشه؟
سلام اکسلمحاسبه رو هم میشه در اختیار بگذارید؟
باسلام خدمت آقای دکتر من از کارگران علوم پزشکی هستم سال جدید حکم مارو زدن ودر حکم سال جدی تمام آیتم های مربوط به علوم پزشکی مثل فوق العاده جذب هیات امنا فوق العاده سختی کار فوق العاده فوق العاده محرومیت از تحصیلات زندگیو فوق العده ویژه از حکم ما برداشتن بدون ابلاغیه ایی پارسال هم حق نوار مرزی گفتن بدلیل اینکه مناطق کمتر توسعه یافته هست حق نوار مرزی برداشته شده درصورتی که در فیش ما مناطق کمتر توسعه یافته نیست ممنون میشم که به ما کمک کنید وراهنمایی کنید
سلام و عرض ادب
با اجرای طرح طبقه بندی مشاغل مشکل حل خواهد شد
باسلام خدمت آقای دکتر من از کارگران علوم پزشکی هستم سال جدید حکم مارو زدن ودر حکم سال جدی تمام آیتم های مربوط به علوم پزشکی مثل فوق العاده جذب هیات امنا فوق العاده سختی کار فوق العاده فوق العاده محرومیت از تحصیلات زندگیو فوق العده ویژه از حکم ما برداشتن بدون ابلاغیه ایی پارسال هم حق نوار مرزی گفتن بدلیل اینکه مناطق کمتر توسعه یافته هست حق نوار مرزی برداشته شده درصورتی که در فیش ما مناطق کمتر توسعه یافته نیست ممنون میشم که به ما کمک کنید وراهنمایی کنید
سلام و عرض ادب
صبور باشید طبقه بندی مشاغل انجام خواهد شد
سلام میخواستم ازتون سوال کنم که اختلاف دریافتی بین شاغل و بازنشسته مخصوصا در آموزش و پرورش خیلی زیاده مگه تو قانون اساسی گفته نشده که بازنشسته حداقل ۹۰ در صد دریافتی شاغل را باید دریافت کنه ؟ لطفا به سوال بنده واضح و روشن جواب بدهید ممنون از جنابعالی
درود و ارادت
بر اساس مقررات فعلی، هر بازنشسته معادل 90 درصد شاغل متناظر خودش رو میگیره. در واقع منظور شاغل در همان شغل و همان دستگاه اجرایی است.
سلام ودرود خدمت آقای دکتر . من با ۵ سال سابقه کار و مدرک کارشناسی و حکم رسمی و قطعی ، هنوز حکم ریالی من دوازده میلیون و نهصد و نود ریال هست ایا بنظر شما این درسته ممنونم میشم راهنمایی بکنید سپاس از جنابعالی
با سلام
رقم نهایی حکم در هر حال نباید از 13 میلیون تومان کمتر شود
چرا فقط حداقل بگیران سه تومان افزایش ثابت هم داشته باشند مگر کشور کمونیستی هست؟! درضمن افزایش پلکانی اجحاف حقوق باسوادتران زحمتکش تر هست یعنی چی طرفدار افزایش حقوق هرچی بیسوادتر هستیداین راه مسخره را از رئیسی دزد بیسواد یاد گرفتید
خدا لعنت کنه هر چی آدم دروغگو و خودبزرگ بینی
درود بر شما
شما در این کشور در دودهه گذشته حتی یک قانون و دستورالعمل بدون تبعیض و ظلم پیدا نخواهید کرد .
همین معافیت های مالیاتی ظالماترین اوناست … پلکانی هم همینطور ….
چه ربطی به سواد داره، اصلا قابل درک نیست، استخدامی های جدید همه با مدارک ارشد و دکتری و چندتا پست داک اونم از بهترین دانشگاه های کشور دارن وارد بدنه دولت میشن و جزءحداقل بگیران هم هستن، حالا دنبال عدالت هستید چرا توهین میکنید به مابقی همین طریقه برخوردتون میزان سواد اخلاقیتون را نشون میده، وای به ارباب رجوع که کارش به شما بیافته😑😑😑
با سلام خدمت آقای شهدی یک سوال:::: اگر بالاترین حقوق ها مثلا کارکنان نفت وپتروشیمی وبرق وگاز وآب ودارایی ۲۰ درصد افزایش پیدا می کند وحداقل بگیره تا ۴۳ درصد افرادی که فی مابین این دو هستند چه درصدی افزایش می یابند یعنی به نظرتون حکم بین ۲۰ تومن تا ۴۰درصد افزایشش ۳۰ درصد خواهد بود)با تشکر(
با سلام و احترام
برای هر فرد با توجه به مبلغ حکم کارگزینی، افزایش 20 درصدی انجام خواهد شد و در ادامه مبلغ 3 میللیون تومان دیگر اضافه خواهد شد
الان این عدالته؟؟؟
به نورچشمی ها مثل وزارت نفت و امثال هم حقوق نجومی بدین ، ما هم که نه جز این کشوریم نه آدم فرض میشیم
الان این میشه عدالت اجتماعی طرف داره راحت ۲۵۰ میلیون میگیره و تورم رو احساس نمیکنه بعد یا ده درصد افزایش میشه ۲۷۵ میلیون
با انصافا و با عدالت ها کلاهتان را بذارید بالاتر
افزایش درصدی نباشد مبلغ مشخص اضافه شود
در نظام پلکلنی معکوس افراد با سابقه ،با تحصیلات بالا با تجربه،با سنوات،بالا،نخبگانی که سالها تلاش کردند و ترفیاتی گرفتند،به ته ستون های دریافتی شوت میشوند و عملا در سیستم تلاش و بالندگی افت میکند ،چون تلاش ها دیده نمیشود و افراد پایین گروه از افراد بالا ی گروه بیشتر مزد و حقوق دریافت میکنند،این مدل حقوق دادن سیتم های ما را نابود و فشل کرده و ایران را به این روز کشانده…
این اسمش عدالت در پرداخت نیست
با عرض تاسف کسانیکه در این خصوص تصمیم می گیرند بی سواد هستند باید حداقل حقوق ۴۰م تومان باشد و حداکثر حقوق ۲ برابر حداقل یعنی ۸۰م باشد که هم اختلاف طبقاتی کم شود و هم مشکل معیشتی حداقل. درحال حاضر حداکثر طبق قانون تامین اجتماعی ۷ برابر حداقل است این اشتباه است و در جوامع پیشرفته حداکثر ۳ برابر است ولی چون تصمیم گیرندگان ذینفع هستند این را قبول نمی کنند. جای تأسف دارد
این ارقام به قول قدیمی ها این عداد تنبون واسه فاطی نمیشه وقتی هزینه نگهداری جنتی ماهانه بالای یک میلیارد پای دولت آب میخوره والی حاضر نیستند حقوق بخور و نمیر به شاغلها و یا بازنشسته ها بدن ذ
خواهشافکری بحال حقوق وزارتخانه کشاورزی بکنیدبخدامشکل داریم به بدبختی زندگی میکنیم.نصف حقوق وزارتخانه های دیگر میگیریم.متناسب سازی اکثرانشدن اگرهم تعدادی شده حدود۵۰۰تومان در ماه اضافه شد چون حقوق پایه کم است ازهمه جا میخوریم تابیفتیم.عدالت عدالت عدالت کووووووووو؟چطوری بگیم ببینیدوفمری بردارید.بس است بس