تلگرام مجله کارگزینی
منوی دسته بندی

تکذیب قطعی شدن تعطیلی شنبه‌ها/ جلسه نهایی کمیسیون و دولت به احتمال زیاد این هفته تشکیل می‌شود

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه گزارش منتشر شده در فضای مجازی در رابطه با تصویب تعطیلی شنبه‌ها، تنها نظر کمیسیون اجتماعی بوده، گفت: هنوز تصمیم نهایی در این رابطه گرفته نشده ولی اجماع بر تعطیلی شنبه‌ها است.

کیومرث سرمدی واله، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در رابطه با انتشار اخبار مبنی بر قطعی شدن تعطیلی شنبه ها گفت: طی آخرین جلسه‌ای که حدودا سه هفته پیش، با حضور رئیس اداره استخدامی کشور در کمیسیون اجتماعی برگزار شد، نظر نمایندگان مجلس، اصرار بر تعطیلی شنبه‌ها بود و نظر دولت بر تعطیلی پنجشنبه‌ها است ولی در این خصوص تصمیم خاصی گرفته نشد.

وی با تاکید بر اینکه تعطیلی شنبه یا پنجشنبه‌ها نهایی نشده است، عنوان کرد:  آخرین جمع‌بندی از جلسه اخیر کمیسیون اجتماعی و دولت این بود که قرار بر این شد با دستور کار مشخص که در جلسه آتی کمیسیون تشکیل می‌شود، اعضای کمیسیون اجتماعی بر تعطیلی شنبه‌ها اصرار کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: هفته گذشته مجلس تعطیل و نمایندگان برای سرکشی به حوزه های انتخابیه خود رفته بودند و جلسه ای در این رابطه نیز برگزار نشد. تا بدین لحظه مشخص نیست که جلسه کمیسیون در این رابطه دقیقا چه روزی برگزار می شود ولی به احتمال زیاد هفته جاری که آخرین فرصت مجلس یازدهم نیز است، جلسه نهایی با دولت برای تصمیم‌گیری در رابطه با تعطیلی شنبه یا پنجشنبه تشکیل شود.

سرمدی واله در رابطه با گزارش منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تصویب تعطیلی شنبه‌ها گفت: این گزارش فقط نظر کمیسیون اجتماعی بوده و هنوز تصمیم نهایی در این رابطه گرفته نشده ولی اجماع بر تعطیلی شنبه‌ها است./حیات
 
kargozin.com وب‌سایت

‫2 نظر

  • فراهانی گفت:

    درخصوص تعطیلی دو روز هفته و ادارات و سازمان‌ها بجز بانکها ، بی انصافی در حق کارکنان بانکها است چون ارگانهای خدماتی شفیت کاری دارند و اداری کار نمی‌کنند ولیکن بانکها هم مثل ادارات دولتی هستند ،لذا بایستی در اینخصوص و شمولیت آن در خصوص بانک‌های کشور تجدید نظر شود . لطفا عنایت شود

  • اعل گفت:

    ..‌‌‌‌‌‌..‌‌‌ ….. ۲ ساله هنوز نمیدونید چکار کنید!!!

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *