تلگرام مجله کارگزینی
منوی دسته بندی

تایید برقراری فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه

مجله کارگزینی – داود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور طی توئیتی برقراری فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت را از ویژگی های ممتاز قانون بودجه سال ۱۴۰۳ برشمرد.

به گزارش مجله کارگزینی، متن توئیت رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص فوق العاده خاص کارکنان وزارت بهداشت به شرح ذیل است:

ویژگی های ممتاز قانون بودجه سال ۱۴۰۳:

۱- اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ده هزار میلیارد تومان  در بودجه امسال به تصویب رسید. نگهداشت کادر درمان و ارتقاء نظام سلامت یکی از مقوم های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت های اصلی دولت است.

فوق العاده خاص

مجله کارگزینی: با توجه به نقش کلیدی سازمان برنامه و بودجه در تدوین لوایح بودجه سنواتی و با عنایت به اینکه رئیس سازمان برنامه و بودجه از اعضای ثابت شورای حقوق و دستمزد می باشد، عملاً این توئیت می تواند به منزله تایید نهایی این فوق العاده برای کارکنان خدوم وزارت بهداشت تلقی گردد.

kargozin.com وب‌سایت

‫4 نظر

  • ناشناس گفت:

    اگر فوق العاده ویژه رو تنها به کادر درمان بدید بودجه کم نمیارید اما این فوق العاده بنام کادر درمان زده شده و به تمامی کارکنان وزارت بهداشت داده میشه!
    چطور ممکن که فوق العاده ویژه درمان به همه کارکنان وزارت بهداشت داده بشه؟

    بیشتر کارکنان وزارت بهداشت غیر درمان هستند هر چند اونا هم زحمت می کشند اما این عادلانه نیست که فوق العاده ویژه به بخش اداری هم داده بشه !

    فقط بیخودی آبروی پرستاران رو تو رسانه ها می برید

  • افسانه جوادی گفت:

    شانل کادر پشتیبانی وزارت بهداشت میشه

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *