کانال «بله» مجله کارگزینی
منوی دسته بندی

تعطیلی روز چهارشنبه ادارات و مدارس و دانشگاه‌های استان تهران

تعطیلی روز چهارشنبه ادارات و مدارس و دانشگاه‌های استان تهران
تعطیلی ادارات و بانکهای استان تهران

تعطیلی تمام ادارات، مدارس، دانشگاه‌ها و بانک‌های استان تهران برای فردا

🔹کارگروه مدیریت مصرف بهینه انرژی استان تهران از تعطیلی تمامی ادارات،موسسات دولتی،مراکز تجاری،مدارس،دانشگاههاومراکز آموزش عالی (تمامی امتحانات دانشگاه‌ها برقرارمی باشد)، بانک‌ها و شهرداریها به استثنای مراکز درمانی، امداد رسان وخدماتی و شعب کشیک بانکها و انتظامی در روز چهارشنبه ۱۰دی ماه درسطح استان خبر داد و اعلام کرد: این تصمیم به علت برودت هوا و در راستای تامین انرژی اتخاذ شده است.

احتمال تعطیلی سایر استان ها نیز هست.

#تکمیلی
کارگروه مدیریت مصرف بهینه انرژی استان تهران:
براساس گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر برودت هوا طی روزهای آینده در سطح استان، در راستای تامین انرژی پایدار بنابه مصوبه کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان تهران به اطلاع مي رساند؛ کلیه ادارات، موسسات دولتی، مراکز تجاری، مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، بانک‌ها و شهرداری ها به استثنای مراکز درمانی، امداد رسان وخدماتی وشعب کشیک بانک ها وانتظامی در روزچهارشنبه ۱۰دی ماه درسطح استان تهران تعطیل اعلام می شود.

🔸تمامی امتحانات دانشگاه‌ها برقرار می باشد.
شهروندان گرامی به منظور جلوگیری از قطعی برق وافت فشار گاز و رعایت رفاه و آسایش هموطنان عزیز با مصرف بهینه انرژی حداکثر همراهى و صرفه جویی لازم رابعمل آورند.

تعطیلی ادارات و بانکهای استان تهران

اینستاگرام مجله کارگزینی

https://www.instagram.com/sayah.shahdi/?hl=fa

تلگرام مجله کارگزینی

http://t.me/+eRSSofhaSpo4ZGNk

بله مجله کارگزینی

https://ble.ir/join/7Av5Cf8ewk

ایتا مجله کارگزینی

https://eitaa.com/joinchat/2472476892Cc49c00e72f

kargozin.com وب‌سایت

‫6 نظر

  • نصیری گفت:

    دولت و مجلس ظاهراً قرار است در بودجه ۱۴۰۵ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت رو اجرا نکند و مابه التفاوت افزایش ۵۰ درصد حق عائله مندی و ۱۰۰ درصدی حق اولاد را حذف کرده و مبلغ آنرا بعنوان فوق‌العاده خاص پرداخت کنند .

    • رحیم گفت:

      جهت علی خواجه .جه خواجه علی تفاوتی درافزایش حقوق ایجاد نمی شود بااین تورم و تصمیمات اشتباه دولت

    • شهروند مفلوک گفت:

      این بیشتر به نفع دولت شد تاحقوق بگیر یعنی درواقع دولت همون 20 درصد اضافه کرده ویک کلاه شرعی به سر حقوق بگیر گذاشته

  • باسلام دولت باید درسال جدید به فکر بازنشستگان باشد شاغاین حدود به اندازه حقوق ماهانه اضافه کار وسایر پرداختی را دارد اما بازنشستگان تنها حقوق ثابت به انها تعلق میگیرد دولت باید بیشتراز شاغاین به فکر بازنشستگان باشد چون فردی که بازنشسته میشود تعداد عایله ان بیشتر میشود ،دولت باید کاری بکند که همسان سازی صد درصد اجرا شود نه فقط بصورت حرف وحدیث باشد خدایی یک دهم یک فرد بازنشسته کشور امارات وعربستان را پرداخت بکنند دولت باید سهام شرکتهای سوداوری را برای بازنشستگان ماهانه مبلغی خریداری بکند بخصوص شرکتهای وابسته به سازمان بازنشستگی را،،،یک درهزارم اختلاسی که درکشور میشود نمیشود مسکن اشتغال برای فرزندان انها بوجود بیاورد،،،

  • اکبر محمدلو فرزند پاسدار شهید از خوی گفت:

    باسلام واقعا یک نه میلیونها سوال است آخه کسی در آنجا نیست بگوید آقا این چه وضعیتی است اصلا از بازار خبر دارید اینجا ایران است چرا با آبروی مردم و کارکنان بازی می کنید کسی که تصمیم گیرنده است اگر کار بلد نیست بقول امام خمینی(ره) کار را به کاردانش بسپارید تا آسیبی به مملکت مان نرسد من فرزند پاسدار شهیدی هستم که پدرم در سال ۶۵ در فاو عراق شهید شده و هزاران شهید دیگر بپرس خون شهیدان مواظب ایران باشید با اجرای طرح خوب هدف با قوانین ایران اسلامی استانداری باشید همچون مالک اشتر وگرنه جواب امیر المومنین را چگونه جوابی خواهید داد یاعلی به امید حق

  • علی اکبر جلیل پیران گفت:

    دولت حیثیت ما کارمندان را به سخره گرفته
    آخر هر سال دو ریال می خواهند به حقوق ما اضافه کنند در مدت طولانی صد بار داخل بوق و کرنا می کنند
    ولی افزایش قیمت ها سالی چند بار اتفاق می‌افتد.
    یکی نمی پرسد چه اتفاقی افتاده
    چیزی به حقوق کارمند اضافه نکنید دل ما چندین سال که مرده
    هیچ گونه دلخوشی نداریم
    این شکافی که دولت در دل زندگی کارمند ایجاد کرده
    فقط با افزایش 200 درصدی شاید ترمیم بشه

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *